Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@18:15:09 GMT

گل دوم خوان کوادرادو به اینتر از روی نقطه پنالتی (یوونتوس 3-2 اینتر)

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۴۶۳

‍‍‍‍‍‍

گل دوم خوان کوادرادو به اینتر از روی نقطه پنالتی (یوونتوس 3-2 اینتر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط

منچستریونایتد می‌تواند با پرداخت بند فسخ قرارداد برمر به یوونتوس، این مدافع ملی‌پوش برزیلی را به اولدترافورد بیاورد

طرفداری | گلیسون برمر، مدافع 27 ساله یوونتوس با وجود شرایط نه‌چندان مطلوب این تیم در دو فصل گذشته، همچنان یکی از بهترین مدافعان سری آ به‌شمار می‌آید.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، منچستریونایتد علاقه‌مند است برای تقویت خط دفاعی‌اش، گلیسون برمر را جذب کند و می‌خواهند در تابستان، مبلغ فسخ قرارداد او را به یوونتوس بپردازند. برمر که در دسامبر گذشته قراردادش با یووه را تا 2028 تمدید کرد، بندی برای فسخ قراردادش به مبلغ 61 میلیون یورو گنجانده است.

در صورت انتقال برمر به تیمی دیگر، 10% از این رقم یعنی 6.1 میلیون یورو به تورینو، باشگاه پیشین برمر اختصاص خواهد یافت و 55 میلیون یورو سهم یوونتوس خواهد بود. بیانکونری در تابستان 2022 برای جذب این مدافع برزیلی از تورینو، 41 میلیون یورو هزینه کرد. 

رومئو آگرستی، خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس نیز وجود بند فسخ در قرارداد برمر را تایید کرده اما او معتقد است این رقم، چیزی بین 60 الی 70 میلیون یورو است. 

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد علاقه مند به جذب گلیسون برمر در تابستان 2024

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها