Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:34:42 GMT

فراخوان پنجمین جایزه کتاب سال ایلام منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۶۱۷

فراخوان پنجمین جایزه کتاب سال ایلام منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، عمران خودآموز اظهار داشت: علاقه مندان و مخاطبان این آیین تا پایان مهرماه سال جاری فرصت دارند ۲ نمونه از آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان ایلام ارسال کنند.

وی یادآور شد: مطابق فراخوان اعلام شده آثار ارسالی مؤلفان و پدیدآورندگان حوزه ایلام‌شناسی و مولفان و پدیدآوردگان ایلامی تمامی حوزه ها باید اولین‌ بار در سال ۱۳۹۹ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام با هدف حمایت و تشویق نویسندگان و اهل قلم و ناشران متعهد و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از سوی  این اداره کل با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزار می‌شود.

برچسب‌ها ایلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام جایزه کتاب سال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ایلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام جایزه کتاب سال اخبار کنکور جایزه کتاب سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مردمی «وعده صادق» در استان گلستان منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان، در پی حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی غیور مردان کشورمان علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به‌واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، از سوی حوزه هنری استان گلستان، فراخوان مردمی «وعده صادق» ویژه اهالی هنر و قلم منتشر شد.

هنرمندان و کنشگران فرهنگی باید فیلمی از شعرخوانی و قرائت متن خود را تهیه و آثارشان را به شماره ۰۹۱۱۳۷۰۰۳۶۵ و یا ادمین صفحات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان ارسال کرده و به این پویش بپیوندند.

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • فراخوان مردمی «وعده صادق» در استان گلستان منتشر شد
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر
  • واکنش اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به حمله موشکی ایران
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور