Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@09:04:38 GMT

برخورد خشن پلیس پاریس با تظاهرات ضد صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۶۶۲

برخورد خشن پلیس پاریس با تظاهرات ضد صهیونیستی

به گزارش تابناک به نقل از فارس، پاریس، پایتخت فرانسه و چند شهر دیگر این کشور شنبه بعد از ظهر به وقت تهران صحنه تظاهرات ضد صهیونیستی و دخالت پلیس بود.

به نوشته روزنامه «واشنگتن پست» هزاران نفر در حمایت از مردم غزه در حالی در ده‌ها شهر فرانسه تظاهرات بر پا کرده‌اند که «پاریس» پایتخت این کشور شاهد حضور پرشمار موج مردمی مخالفان با رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاریس پلیس ضد شورش مقابل مردم صف آرایی کرده، با این وجود سازمان دهندگان این تظاهرات گفتند که توجهی به منع برگزاری تظاهرات ندارند.

پلیس پاریس اعلام کرده که از ماشین‌های آبپاش علیه تظاهر کنندگان استفاده خواهد کرد. در شهر‌های دیگر فرانسه از جمله «لیل» در شمال این کشور تا «مارسی» در دریای مدیترانه نیز تظاهرات ضد صهیونیستی برپا شده است.

خبرگزاری «رویترز» نیز از برخورد خشن پلیس با معترضان در پاریس خبر داد و نوشت، پلیس در پاریس روز ه با شلیک گاز اشک آور به سمت تظاهرکنندگان سعی در متفرق کردن آن‌ها کرد. در حالیکه در پاریس این گردهمایی توسط پلیس و به درخواست «جرالد دارمنین» وزیر کشور ممنوع اعلام شده، معترضان پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

در تداوم انزجار جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی، هزاران نفر از شهروندان دو شهر مهم استرالیا نیز روز شنبه دست به تظاهرات زدند. به گزارش خبرگزاری «رویترز» هزاران نفر از شهروندان «سیدنی» با تجمع در یکی از مکان‌های این شهر دست به تظاهرات زدند و شعار‌هایی در حمایت از «آزادی غزه» و «فلسطین» سر دادند.

یکی از حاضران در این تظاهرات گفت: «من شاهد یک قیام هستم و افرادی را می‌بینم که دیگر قرار نیست ساکت بمانند. افرادی که برابر ظلم و خشونت از خود دفاع می‌کنند.» در «ملبورن» از شهر‌های دیگر معروف استرالیا نیز مردم با تجمع در یکی ازمکان‌های معروف این شهر با حرکت به سمت پارلمان استرالیا شعار «فلسطین آزاد باید گردد» سردادند.

شهروندان لندنی نیز روز شنبه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت حملات ارتش رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه تظاهرات فرانسه رژیم صهیونیستی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

کد خبر 6086289

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تظاهرات در اسپانیا برای توقف جنگ و نسل کشی در نوار غزه
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس