Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:30:29 GMT

کلنگ زنی میدان میوه و تره بار غرب گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۸۲۳

ایسنا/گلستان مراسم کلنگ زنی احداث میدان میوه و تره بار غرب استان و پروژه های جاده ای و اقتصادی شهرستان کردکوی امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور استاندار گلستان، تعدادی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت:‍ ساخت میدان بار در کردکوی با توجه به تنوع تولید ۹۲ محصول زراعی و باغی در استان، به بسته بندی و توزیع محصولات کشاورزی در غرب استان کمک ویژه ای می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هادی حق شناس بیان کرد: ارائه غرفه در این میدان بار به شهرداری زمینه درآمد پایدار را فراهم می آورد و همچنین بهره مالکانه شهرداری از پروژه های اجرایی در سطح شهر درآمدهای پایداری را ایجاد می کند.

وی اظهار کرد: در کنار ایجاد صنایع تبدیلی فراهم کردن زنجیره تکمیلی تولید همچون سردخانه ها و بازاریابی مناسب می تواند در افزایش درآمد تولیدکنندگان تاثیر بسزایی داشته باشد.

 وی در ادامه گفت: پروژه های مهمی برای غرب استان تعریف شده که می تواند منشا تحولی اساسی باشد.

حق شناس افزود: پروژه اکتشاف نفت یا گاز که تاکنون ۱۹۰۰ متر از حفاری ۳ هزار متری آن انجام شده، می تواند زمینه ایجاد صنایع نفت و گاز را در استان فراهم آورد.

استاندار گلستان تصریح کرد: ایجاد بندر در غرب استان با محوریت واردات چوب و دان برای مرغداری ها بسیاری از هزینه های استان برای واردات دان مرغ که امروز از جنوب کشور صورت می گیرد را کاهش می دهد و این برای گلستان که بزرگترین تولیدکننده مرغ کشور است، بسیار با اهمیت است.

وی گفت: مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی برای طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده با رعایت کلیه الزامات محیط زیستی و مصوبه ستاد ملی احیای تالاب ها برای احیای خلیج گرگان در غرب استان می تواند آینده بهتری را ایجاد کند.

حق شناس بیان کرد: لایحه منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون گلستان که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب شد، به عنوان تنها منطقه آزاد بلامعارض کشور با وسعت ۱۲ هزار و ۴۰۰ هکتار و دومین منطقه آزاد متصل به ریل می تواند نقش منحصر به فردی در صنعتی شدن کشاورزی استان داشته باشد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اجرای ۲۰ دوربرگردان ایمن در نقاط پرحادثه جاده های استان در دستور کار قرار گرفته که تا انتهای سال بخش قابل توجهی از آنها توسط شرکت زیرساخت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این میدان بار در زمینی به مساحت ۴ هکتار با تعداد قریب به ۸۰ حجره در کردکوی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کردکوی استاندار گلستان غرب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی تنبیه شد

استاندار گلستان در مراسم صبحگاه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش و روز ارج نهادن به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ارتشیان عزیزما است.

زنگانه افزود: پس از عملیات غرور آفرین وعده صادق شاهد بودیم که معادلات منطقه تغییر کرد و رژیم غاصب صهیونیستی تنبیه شد.


استاندار گلستان گفت: بسیاری از این فناوری‌های ایران امروز دنیا را به شگفتی فرو برده است و افتخاراتی که نیرو‌های مسلح ما در دنیا رقم زند در تاریخ دنیا و بشر کم سابقه است.

زنگانه ادامه داد: اگر دشمن دست از پا خطا کند بداند که با کمترین فاصله جمهوری اسلامی ایران می‌تواند سامانه‌های دفاعی آنها را رد کند و این مرکز تولید سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی آنها را مورد هدف قرار دهد.

او گفت: این اقدام نیرو‌های مسلح ما حمله نبود بلکه یک دفاع مشروع بود، چون آنها به کنسولگری ما حمله کردند و ما پاسخ آن حمله را بر اساس قوانین بین المللی دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی تنبیه شد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم
  • کشتارگاه دام ایلام حداکثر ظرف یک‌ ماه فعال شود
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود