Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:32:46 GMT

تشکیل 201 پرونده تخلفاتی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۰۴۷

تشکیل 201 پرونده تخلفاتی در زنجان

رضا مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان زنجان اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.  

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: طی این ماه ۶۲ گروه گشت مشترک، متشکل از رئیس شعبه سیار و نماینده اجرای احکام تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه‌ای را به طور گسترده در سطح استان اجرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعداد بازرسی‌های انجام شده در این مدت ۲۸۰ فقره بوده است، تصریح کرد: تعداد واحدهای دارای تخلف در این ایام ۲۰۱ واحد بوده است.

مظفری با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های متشکله ۲۰۱ پرونده بوده است، اضافه کرد: طبق برآورد  میزان محکومیت این واحدها بالای یک میلیارد ریال بوده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیشترین تخلف رخ داده در این ایام را گرانفروشی با 97 مورد اعلام کرد و گفت: همچنین عدم درج قیمت با ۸۹ پرونده رتبه دوم و کم فروشی با ۶۷ فقره سومین تخلف پرتکرار بوده است.

گفتنی است، استقرار شعب ویژه رسیدگی طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات صورت گرفته توسط تعزیرات حکومتی استان است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان ماه مبارک رمضان عملکرد تعزیرات حکومتی رضا مظفری ضیافت تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد