Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@16:55:19 GMT

مشخصات رانا پلاس به صورت رسمی اعلام شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۰۵۶

مشخصات رانا پلاس به صورت رسمی اعلام شد +عکس

رانا پلاس نمونه فیس لیفت و ارتقای یافته رانا LX بوده که در بحث امکانات رفاهی و تا حدی در بخش ظاهری به روزتر شده است.

به گزارش مشرق، رانا پلاس به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ TU۵ مجهز است. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی قدرت را به چرخ های جلوی این سدان کلاس B می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرانه رانا پلاس دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و تا حدی گازهای مضرر کمتری نسبت به نمونه یورو ۴ دارد.

امکانات رانا پلاس

رانا پلاس به دو کیسه هوا مجهز است و ترمزهای دیسکی را در بخش جلو دارد. همچنان شاهد هستیم که شرکت سازنده برنامه ای برای بازگرداندن ترمزهای عقب دیسکی به خانواده رانا و پژو ۲۰۶ صندوقدار ندارد و در نمونه جدید رانا هم از ترمز کاسه ای در محور عقب استفاده نموده است. در رانا پلاس ترمزهای ABS، EBD و BA وجود دارد و فرمان پذیری از طریق سیستم هیدرولیک سابق انجام می شود.

رانا پلاس در بخش گرافیک چراغ های جلو و عقب، جلو پنجره، رنگ دستگیره ها و زه جانبی، نوع صندلی ها، آینه های جانبی، تریم داخلی، غربلیک فرمان و جلو آمپر با نمونه قبلی متفاوت است. در حال حاضر مجموعه صندلی های پژو ۲۰۷i بر روی رانا پلاس نصب می شود و این خودرو غربیلک فرمان مشابه به ۲۰۷i را دارد. کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، طرح فیبر کربن کنسول میانی و داشبورد، سیستم پخش USB و بلوتوث بدون CD، شیشه های جلوی و عقب برقی، آینه های جانبی برقی و… از جمله امکانات رانا پلاس است.

تفاوت رانا با رانا پلاس

۱. جلوپنجره جدید
۲. فرمان برقی
۳. کلید کنترل بر روی فرمان
۴. صفحه کلیومتر جدید
۵. آینه‌های بغل راهنمادار
۶. قالپاق‌های جدید
۷. چراغ‌های نئون عقب و جلو
۸. حذف شدن سیستم مولتی مدیا رانا
۸. ضبط جدید همراه با سیستم بلوتوث
۹. داشبورد جدید با استفاده از کربن
۱۰. همرنگ شدن دستگیره‌ها و زه‌ها با بدنه
۱۱. پشت سری‌های ۳ گانه عقب

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین مشرق رانا پلاس خودرو ملی رانا پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمانها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

بیشتر بخوانید: سرتیپ حیدری: آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227459 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار
  • آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم
  • وزیر جنگ اسرائیل فرمان حمله نظامی گسترده را صادر کرد