Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بیژن طاهری در خصوص دربی ۹۵ اظهار داشت: استقلال در این بازی سرتر از پرسپولیس بود. بازی که از پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل سپاهان دیدیم در دربی حتی یک نمونه هم اجرا نشد.

وی افزود: دلیل این موضوع آنالیز خوب استقلال بود و در یک زمان هایی از بازی پرسپولیسی ها فقط به هم پاس می دادند چون راه نفوذ نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در نیمه اول خوب بازی کرد و در نیمه دوم هم چون عقب بود مجبور بود بی محابا حمله کند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه چرا بازیکنان استقلال در این مسابقه اینقدر عصبانی نشان دادند گفت:من چیز خاصی از عصبانیت ندیدم. اگر اسماعیلی و دیاباته شرایط ۹۰ دقیقه بازی را داشتند وضعیت تیم استقلال فرق می کرد.

طاهری تصریح کرد: من داور نیستم ولی به هر حال یک چیزهایی از داوری می دانم.در صحنه دقیقه ۳ خطا کاملا پنالتی بود و امیدوارم آقای اکبریان بعدها بابت این اتفاق عذرخواهی نکند.درست مثل گلی که در آبادان برای استقلال نگرفت و بعد از چند ماه همین داور مجبور به عذرخواهی شد.

وی در خصوص اینکه استقلال چه برنامه ای برای بعد از دربی باید داشته باشد به فارس گفت: با این شرایط استقلال تاوان ۳ روز بازی در گروه مرگ را داد. از حالا باید برای جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرد. با این تیم و بازیکنانی که در استقلال می بینم امید به قهرمانی جام حذفی و درخشش در آسیا وجود دارد. 

پیشکسوت استقلال یادآور شد: بعد از دربی حتی به تمرین رفتن هم سخت است. اولین بار نیست که استقلال می بازد و آخرین بار هم نخواهد بود، فوتبال ادامه دارد، یک روز برد است، یک روز باخت. کادر فنی باید هر چه سریعتر تیم را جمع و جور و مهیای بازی با ذوب آهن کند.

طاهری در خصوص کری خوانی آذری جهرمی و واکنش های متفاوت نسبت به این رفتار عنوان کرد: عیبی ندارد افراد طرفدار یک تیمی باشد، به شرطی که اول کار خودش را درست انجام بدهد و بعد برای مردم کری بخواند. آذری جهرمی اول جواب مردم را بابت کیفیت اینترنت و اینجور مسائل بدهد و بعد برای آنها کری بخواند. ایرادی ندارد او طرفدار پرسپولیس باشد و از تیم محبوبش طرفداری کند ولی اول باید کار اصلی اش را خوب انجام بدهد.

وی در خصوص درگیری های پایان دربی گفت: درگیری هایی که دیدیم مساله خاصی نبود. ما دربی هایی داشتیم که دعواهایش تا صبح طول کشیده و حتی به دادسرا و زندان و کلانتری کشیده است.مسائلی که رخ داد چندان خاص نبود که به آن بپردازیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال بیژن طاهری دربی شهرآورد محمدجواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رود گولیت، اسطوره میلان، در مورد دربی دلا مادونینا و ویژگی های برتر اینتر و اینکه قهرمان امشب مشخص می شود یا خیر، حرف زد.

نراتزوری این شانس را دارد که بیستمین اسکودتوی خود را در دربی امشب در سن سیرو به دست بیاورد و این اتفاق برابر رقیب همشهری لذتی دو چندان دارد. اختلاف دو تیم 14 امتیاز است و به فاصله 6 بازی تا پایان فصل، اینتر یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

گولیت در این رابطه گفت:« در میلان آنها یک بازی متفاوت را ترجیح می دادند، فرض کنید این یک مسابقه تعیین کننده نبود، اما با توجه به شرایط، مطمئن هستم که آنها هر کاری انجام می دهند تا نبازند. اینتر نمی تواند اسکودتو را در دربی در خانه میلان جشن بگیرد.»

گولیت ادامه داد:« با این اوصاف، باید اعتراف کنیم که اینتر خیلی خوب بازی می کند. آنها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و یک تیم عالی دارند. من چیزی را می گویم که هرگز نمی خواستم بگویم. آنها شانس اول پیروزی در بازی امشب هستند، بله این طور است.»

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال