Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر از دستگیری قاتل فراری و۹ نفر از عاملان نزاع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رضا پاپی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع درگیری مسلحانه در تاریخ ۲۳ ماه جاری در شهر چمران که به دنبال درگیری ۲ کودک شکل گرفت ، ۹ نفر از عاملان درگیری درهمان روز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: باتوجه به مجروحیت ۲ نفر از طرفین درگیری،شناسایی ودستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه فرد مجروح براثر جراحات وارده فوت می کند، اظهار داشت: با توجه به ادامه درگیرها در روز جاری، با حضور ماموران پلیس از دامنه درگیریها جلوگیری بعمل آمد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با تلاش اطلاعاتی و همکاری شیوخ ، بزرگان قاتل شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری بکارگیری شده در درگیری کشف شد.

  پاپی به اعتراف قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اشاره کرد وگفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد:پلیس باجدیت به موضوع درگیری ورود کرده وبا عاملان نزاع وبرهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هرگز مماشات نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: درگیری مسلحانه پلیس قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح بزرگ و ضربتی «آرامش» با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا درآمد.


سرهنگ حسین احمدی افزود: در این طرح یک روزه که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری پلیس پیشگیری در نقاط مختلف سطح شهر انجام شد، تعداد ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و ۵۶ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر به همراه ۵ هزار و ۸۷۱ عدد انواع قرص ها و ۶ هزار و ۸۸۰ سی سی شربت غیرمجاز متادون کشف و ضبط و ۲ دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی و معتادان متجاهر نیز با هدف اصلاح و برگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح ها، افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایتمندی مردم عزیز است و این طرح ها همچنان ادامه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند