Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:55:30 GMT

تساوی برایتون مقابل وستهم در حضور ۷۳ دقیقه‌ای جهانبخش

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۱۹۲

تساوی برایتون مقابل وستهم در حضور ۷۳ دقیقه‌ای جهانبخش

به گزارش ایرنا، تیم‌های برایتون و وستهم از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

 گل اول این مسابقه در دقیقه ۸۴ به وسیله دنی ولبک زده شد اما تیم دیوید مویس خیلی زود به خودش آمد و در دقیقه ۸۷ به وسیله سعید بن‌رحما گل تساوی را به ثمر رساند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گراهام پاتر با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و در رده هفدهم جای گرفت. وستهم نیز با از دست دادن ۲ امتیاز مهم ۵۹ امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت تا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تقریبا برایش از بین برود.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون برای دومین هفته متوالی از ابتدا در ترکیب برایتون بود و تا دقیقه ۷۳ در زمین حضور داشت. او در این بازی یک موقعیت خوب را از دست داد و نمره متوسط ۶.۵ را گرفت.

برچسب‌ها علیرضا جهانبخش علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!