Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از چند روز گذشته دوباره اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در فلسطین شدت گرفته و مردم مظلوم این خاک شاهد به شهادت رسیدن شمار زیادی از عزیزانشان هستند. اما با این وجود همه افراد به سخنان رهبر انقلاب درباره این رژیم سفاک اعتقاد دارند، زیرا چند سال پیش ایشان اعلام کرده بودند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امسال نیز در سخنرانی روز قدس خود پیروزی فلسطین را در آینده نزدیک نوید دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توئیت فارسی مجاهد فلسطینی درباره حاج‌قاسم

حالا با تشدید فعالیت‌های تروریستی رژیم غاصب صهیونیست در فلسطین، صفحه منتسب به شهید حاج قاسم سلیمانی پوستری از بیانات ایشان درباره اقدامات این رژیم را در فضای مجازی منتشر کرده است. بر اساس این پوستر، شهید سلیمانی این اقدامات را آخرین دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی دانسته اند.

در ادامه پوستر مذکور را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهید سلیمانی رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوبا نسبت به اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دولت کوبا نسبت به نادیده گرفتن اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی از سوی جامعه جهانی هشدار داد.

در همین ارتباط، «برونو رودریگ»، وزیر امور خارجه کوبا اعلام کرده است که کوبا همواره نسبت به خطر معافیت «اسرائیل» به خاطر اقداماتی که علیه کشورهای خاورمیانه با همدستی و حمایت دولت ایالات متحده انجام می‌دهد، هشدار می‌دهد.

وزیر امور خارجه کوبا تاکید کرد: ما تکرار می‌کنیم که هیچ صلح و ثباتی در آن منطقه (خاورمیانه) وجود نخواهد داشت مگر اینکه به یک راه حل جامع، عادلانه و پایدار برای درگیری اسرائیل و فلسطین دست یابیم.

به گفته وزیر خارجه کوبا، توقف تشدید خشونت در خاورمیانه لزوماً مستلزم آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه است.

کوبا به تازگی نیز تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کرده بود.

همچنین ماه گذشته، «میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا در تظاهراتی که در هاوانا برای همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنگ وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی برگزار شده بود، شرکت کرد.

اعضای هیئت دولت کوبا نیز در این تظاهرات شرکت کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعارهایی با مردم غزه اعلام همبستگی کرده و جنایات ضدجنگی اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان پلاکاردهایی با شعار «اسرائیل مرتکب نسل‌کشی شده»، «فلسطین آزاد باید گردد» و «دست از سر رفح بردارید» در دست داشتند.

رئیس جمهور کوبا ضمن انتشار تصویری از این تظاهرات در صفحه شخصی خود در پایگاه ایکس، تاکید کرد که فلسطین با رنج و دردهای فراوانی مواجه است.

کانل تاکید کرد که مصون ماندن کسانی که وحشیانه ملت فلسطین را بمباران می‌کنند و به خاک و خون می‌کشند، مایه خشم و انزجار است.

کد خبر 6078394

دیگر خبرها

  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • کوبا نسبت به اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی هشدار داد
  • اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
  • هشدار سازمان اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی
  • هشدار سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اطلاعیه اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
  • سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی برخورد می کند
  • برخورد سازمان اطلاعات سپاه با حامیان اسرائیل در فضای مجازی
  • اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص فعالیت در فضای مجازی در حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی