Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:22:01 GMT

نتانیاهو: حمله های هوایی علیه غزه ادامه می یابد!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۳۳۷

نتانیاهو: حمله های هوایی علیه غزه ادامه می یابد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در یک سخنرانی تلویزیونی انگشت اتهام را به سوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گرفته و مدعی شد که «جنبش حماس مقصر اصلی درگیری کنونی (در اراضی اشغالی) است و نه ما، (زیرا) آنها هستند که به ما حمله می‌کنند».

نتانیاهو در ادامه یاوه‌گویی خود افزود: «ما هنوز در میانه این عملیات هستیم؛ این عملیات هنوز تمام نشده و تا زمانی که لازم باشد، ادامه خواهد یافت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد که هیچ جنگی تاکنون منصفانه‌تر از این [نبرد] نبوده… حمله هوایی و آتش توپخانه اسرائیل باعث کشته شدن ده‌ها نیروی نظامی حماس شده و صدها پایگاه شبه نظامیان حماس از جمله سکوی پرتاب موشک و شبکه تونلی گسترده آن هدف قرار گرفته است».

وی در ادامه افزود: «ما حملات سنگین و مهلکی را علیه سازمان‌های تروریستی از طریق هوا، دریا و زمین انجام می‌دهیم».

کد خبر 5212800

منبع: مهر

کلیدواژه: نتانیاهو اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی جنبش حماس حمله هوایی نوار غزه فلسطین رژیم صهیونیستی انتفاضه رمضان 2021 ایالات متحده امریکا نوار غزه عراق روسیه جنبش حماس قدس اشغالی ایران افغانستان لبنان اسرائیل عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه‌ی وی تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک نشینان در برابر محل سکونت نتانیاهو با روشن کردن آتش تجمع کردند.

براساس این گزارش، معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

منابع خبری اخیرا اعلام کردند که مذاکرات مربوط به آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و همه پیشنهادهای مطرح شده از سوی همه طرف‌ها برای توافق راه به جایی نبرده است.

منابع آگاه به رای الیوم اعلام کردند که حماس چرخش جدیدی در مذاکراتش با رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۱۹۳ روز از جنگ خونین علیه غزه داشته؛ جنگی که قریب به ۱۰۰ هزار شهید، زخمی و مفقود بر جای گذاشته است.

این منابع بیان کردند: تل آویو از مذاکراتی که با میانجی‌گری قطر، مصر و حتی آمریکا انجام می‌شود، به عنوان دستاویزی برای وقت کشی به منظور انجام کشتارهای دیگر در غزه بهره می‌برد و حماس به فراخواندن هیات خود و تعلیق مشارکت در این مذاکرات تا زمان گام موثر از جانب طرف مقابل در زمینه تعامل با شروطی که روی میز مذاکره گذاشته، تهدید کرده است.

منابع یادشده اعلام کردند: تداوم مذاکرات پیچیده و بی حاصل به نفع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که به دنبال طولانی کردن جنگ از بیم محاکمه و بازخواست در داخل اراضی اشغالی است و این موضوع از جانب حماس پذیرفتنی نیست.

این منابع افزودند: حماس در سایه جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده، باب مذاکرات را نخواهد گشود و میانجی‌گران را در برابر گزینه های فشار بر روی اسرائیل از طریق تعیین زمان مشخص برای شروع مذاکرات جدی و ملموس یا بستن کامل پرونده قرار داده است.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم