Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سعید پورمهدوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر این اعتبار در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان هزینه خواهد شد، البته نگاه ما در شهرستان درمیان تک بعدی نیست و با نگاه همه جانبه در حال فعالیت هستیم.

وی بیان کرد: امسال به صورت ویژه در حوزه بانوان شهرستان هم ورود خواهیم کرد تا بخشی از دغدغه‌های این قشر از جامعه را رفع کنیم و در این خصوص تشکیل شورای بانوان در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسوول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان گفت: بنیاد مستضعفان در کنار دولت برای محرومیت‌زدایی اقدامات مختلف را اجرایی می‌کند و اولویت اصلی ما در شهرستان درمیان رفع مشکلات مختلف مردم است.

وی افزود: سال گذشته نیز بنیاد مستضعفان در ۵۵ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، سلامت و ورزشی شهرستان درمیان، ۲۰ میلیارد تومان مشارکت اقتصادی کرده و از این تعداد ۴۴ پروژه عمرانی بوده که نقش مهمی در ارتقای زیرساخت‌های منطقه داشته است.

پورمهدوی گفت: اکنون در حال آماده‌سازی برای نصب یک دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) اسدیه هستیم و نصب این دستگاه در هفته جاری با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: مبارزه با آفت زنگ زرشک در منطقه قهستان نیز با مشارکت مردم و اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای تکمیل ۱۰۰ واحد مسکن محرومان مددجویان کمیته امداد یک میلیارد تومان مشارکت کرده است گفت: برخی مددجویان کمیته امداد توان اقتصادی تکمیل واحدهای خود را نداشتند که در این زمینه ورود پیدا کردیم و برای تکمیل هر واحد مسکونی ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

مسوول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان افزود: سال گذشته در این شهرستان هشت میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با کارمزد ۲ درصد پرداخت شده که نقش موثری در ایجاد و تثبیت اشتغال در این منطقه مرزی داشته است.

وی گفت: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال ۳۰ هزار غذای گرم را با همکاری نیروهای مردمی و جهادی، طبخ و توزیع کردیم.

همزمان با سفر معاون اول رییس جمهوری به استان خراسان جنوبی و برگزاری همایش ملی روز روستا و عشایر در این استان - ۱۵ مهر ۹۸ - برای چهار شهرستان‌ مرزی استان تفاهم‌نامه‌هایی امضا شد که این مناطق دارای ضریب محرومیت بیشتر از سایر نقاط هستند.

براساس این تفاهم‌نامه‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نهبندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش دُرح سربیشه، قرارگاه سازندگی بسیج در زیرکوه و بنیاد مستضعفان برای شهرستان درمیان دستگاه‌های معین توسعه انتخاب شدند.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر با افغانستان در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه مرز مشترک دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند است.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه توسعه ایران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درمیان خراسان جنوبی محرومیت پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه توسعه ایران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امضای تفاهمنامه توسعه ایران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درمیان خراسان جنوبی محرومیت اخبار کنکور بنیاد مستضعفان شهرستان درمیان میلیارد تومان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه‌های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی و حضور میدانی و موثر مدیران استانی، در خدمت‌گذاری بیشتر به زائران‌حسینی و مردم شریف شهرستان مهران توفیق داشته باشیم.

کد خبر 6082108

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • اختصاص ۹۱ میلیارد تومان برای تملک بنا‌های تاریخی در سال ۱۴۰۲
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان