Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان جم از توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سید علی مهدیان در تشریح این خبر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس این فرماندهی حین کنترل محورهای مواصلاتی  شهرستان "جم"، موفق شدند ۳ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی خودروهای توقیفی مقادیری لوازم یدکی خودرو  و لوازم خانگی خارجی فاقد مدارک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم نیز دستگیر که در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف خودرو سرقتی در کمتر از ۲ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف خودرو پراید سرقتی درکمتر از ۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزئیات این خبر عنوان کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان عسلویه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد سارق یک دستگاه پراید که در حاشیه خیابان پارک بوده سرقت و از محل متواری شده است.

این مقام پلیس اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام گشت‌زنی‌های هدفمند خودرو پراید مسروقه را در کمتر از ۲ ساعت از زمان وقوع سرقت آن در یکی از خیابان‌های شهر "عسلویه" شناسایی و کشف کردند.

سرهنگ فتاحی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی عسلویه خاطرنشان کرد: مالکان خودروها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشداردهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد. 

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی بخش "بوشکان" این فرماندهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، یک دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی خارجی را شناسایی و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دشتی

فرمانده انتظامی دشتی از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با موتورسواران متخلف، موضوع به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس قرار گرفت.

وی یادآور شد: با تلاش ماموران پلیس این فرماندهی یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق که به صورت غیر مجاز در سطح این شهرستان در حال تردد بود شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌تند، گفت: در همین ارتباط یک متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ صیادی تصریح کرد: طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های قاچاق به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و شهروندان می توانند هرگونه مواردی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موتورسیکلت موتورسیکلت قاچاق عسلویه پليس حوادث نیروی انتظامی شهرستان عسلویه فرمانده انتظامی شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت موتورسیکلت قاچاق میلیون ریال یک میلیارد قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کراس‌های قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ دستگاه موتورسیکلت کراس بدون پلاک را در حال تردد مشاهده و آنها را متوقف کردند، گفت: پس از بررسی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت‌ها ۲۵۰ سی‌سی و بدون مدارک و قاچاق هستند.
وی از توقیف موتورسیکلت‌ها و معرفی متهمان ۳۰ و ۳۲ ساله در این خصوص به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت‌های قاچاق را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف کراس‌های قاچاق در رشت
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • موتورسیکلت‌های متخلف در چه شرایطی توقیف می‌شوند؟
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق