Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسن صیف در نشست روسای مراکز و واحدهای استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به تجربه موفق استان فارس در برگزاری آزمون‌های الکترونیک و کسب رتبه برتر در برگزاری کلاسها و آزمون‌های الکترونیکی در سطح کشور، اظهار کرد: در نیمسال جدید نیز با برگزاری ۲۳۰هزارنفرآزمون، رکورد جدیدی در برگزاری آزمونهای آنلاین به دست خواهیم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آزمون‌های نیمسال دوم از ابتدای خرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد یافت، عنوان کرد: همه آزمون‌های تخصصی و عمومی دانشجویان فارس، به صورت الکترونیکی و در سامانه VC برگزار می‌شود.

صیف، با تاکید بر بسیج تمام همکاران دانشگاه در امر برگزاری مطلوب آزمون‌ها، خواستار پاسخگویی و پشتیبانی آنلاین به دانشجویان در زمان برگزاری آزمون‌ها شد.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس در بخش دیگری از این نشست، درآمد زایی و توسعه فعالیت‌های غیرشهریه‌ای را یکی از موارد مهم عنوان کرد و گفت: با تلاشهای انجام شده و تلاش همکاران در سطح استان، در بخش درآمدهای غیرشهریه‌ای، در رتبه اول کشور قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور فارس آزمون های آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳

انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ از فردا شنبه اول اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، می‌توانند ازفردا اول اردیبهشت انتخاب رشته را انجام دهند.

علیرضا کریمیان گفت: شرکت کنندگان تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت مهلت دارند با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند حداکثر ۵۰ کدرشته محل (در صورت وجود) ثبت کنند.

او افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است به درگاه این دانشگاه به آدرس azmoon.org مراجعه کنند و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند.

کریمیان افزود: کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است. اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

کد خبر 746057

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر