Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:29:33 GMT

واکسیناسیون کرونا براساس سند ملی انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۵۷۶

واکسیناسیون کرونا براساس سند ملی انجام می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و بیست و دومین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه، گفت: واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحد‌های زیرمجموعه دانشگاه، تنها بر اساس سند ملی واکسیناسیون انجام می‌شود و برای هیچ نهاد، سازمان یا ارگانی واکسیناسیون جداگانه و خارج از اولویت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، صوت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرزاد لطفی با اشاره به تشکیل کمیته واکسیناسیون دانشگاه، اضافه کرد: نشست‌های این کمیته بر اساس برنامه‌های ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا برگزار و مسایل مختلف مرتبط با واکسیناسیون کرونا در این کمیته بررسی و ارزیابی می‌شود.

او تاکید کرد: تمام شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز موظف هستند بر اساس برنامه ریزی‌ها و اولویت‌های مشخص شده از سوی ستاد ملی کرونا اقدام کنند و خارج از این برنامه‌ها هیچ اقدامی انجام نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به روند کاهشی موارد ابتلا به کرونا در فارس افزود: با توجه به آغاز مجدد برگزاری مراسم‌های عروسی، با خطر افزایش دوباره موارد ابتلا به بیماری مواجه هستیم؛ مردم نیز با مشاهده علائم بیماری به مراکز منتخب کووید۱۹ مراجعه و برای انجام تست کرونا اقدام کنند تا ضمن شناسایی موارد مثبت احتمالی به ویژه در شهرستان ها، از انتقال بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

لطفی، تعامل و همکاری بیشتر از سوی سازمان‌ها و نهاد‌ها با دانشگاه برای مقابله با کرونا امری لازم دانست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز واکسیناسیون کرونا سند ملی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ دکتر سید علی وکیلی گفت: واحد دارو در طرح نوروزی ۱۱۴ بازرسی از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه در استان داشته است.

وی با بیان اینکه تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز بیش از ۳۰ بازدید را از مراکز بیمارستانی، صنوف و داروخانه‌ها انجام داده است، افزود: واحد نظارت بر فرآورده‌های طبیعی و سنتی هم بیش از ۴۰ بازدید از عطاری‌ها و داروخانه‌ها ثبت کرده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علومپزشکی استان گفت: از سوی واحد نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی ۵۸ بازدید از واحد‌های تولیدی انجام شده است.

دکتر وکیلی ادامه داد: مجموعا ۲۴۵ بازدید از صنوف، داروخانه ها، مراکز بیمارستانی، واحد‌های تولیدی و... توسط معاونت غذا و دارو تا هشتم فروردین انجام شده است. 

وی با تاکید بر اینکه طی ایام تعطیل نیز به شکایات مردمی رسیدگی می‌شود، گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ تخلفات مشاهده شده و شکایات خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • خدمات چشمگیر دانشگاههای علوم پزشکی مازندران در ایام نوروز
  • ارائه ۱۰ هزار خدمت به مردم در بیمارستان خورموج
  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید