Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی داوران قضاوت کننده در گروه C رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میزبانی بحرین را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقات گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۱۳ لغایت ۲۵ خرداد ماه با حضور تیم های ملی فوتبال ایران، عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به برگزاری متمرکز این مسابقات در بحرین، فیفا ۶ داور وسط را برای بازی‌های این گروه اختصاص داده است و در مجموع قضاوت هشت دیدار برعهده داورانی از کشورهای مختلف آسیایی است.
با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال اسامی داوران در این گروه به شرح زیر است:
کریستوفر بث از استرالیا، فو مینگ از چین، ادهم محمد از اردن، هیرویوکی کیمورا از ژاپن، کیم جونگ هیوک از کره جنوبی و ایلگیز تانتاشف از ازبکستان
تیم ملی ایران در این مسابقات چهار دیدار را برگزار خواهد کرد که به ترتیب مقابل هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق است. شاگردان اسکوچیچ برای صعود از این مرحله، باید هر چهار دیدار آینده خود را پیروز شوند تا دچار اما و اگر نشوند.
انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

ساعت برگزاری دو دیدار باقی‌مانده تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود، این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ادعای جالب سرپرست سابق تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس