Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آلمان به عنوان یکی از حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در گروه دوم بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ معرفی شده است. این در حالی است که پیش از این دیدار تدارکاتی با این تیم بخشی از برنامه های سرمربی تیم ملی کشورمان را پیش از اعزام به توکیو شامل می شد.

عباس آقاکوچکی با لحاظ کردن سطح بالای بسکتبال با ویلچر در آلمان و به خصوص فعالیت برخی از بازیکنان کشورمان به عنوان لژیونر در این کشور، رایزنی برای مهیا شدن شرایط سفر به آلمان و دیدار با ملی پوشان آلمانی را برای مردادماه در برنامه قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به قرعه کشی انجام شده برای مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک و همگروهی دو تیم ایران و آلمان اما آقاکوچکی به طور کلی قید مذاکره با آلمانی ها و پیگیری دیدار تدارکاتی با ملی پوشان‌شان را زده است.

وی که پیش از این هم به دنبال مهیا کردن شرایط برای دیدار با ترکیه بود، قصد دارد روی همین برنامه متمرکز شود تا شاگردانش بتوانند تا پیش از اعزام به توکیو، طی سفر به ترکیه چند دیدار تدارکاتی در این کشور داشته باشند. این برنامه برای دهه سوم تیرماه پیش بینی شده و صحبت های اولیه آن هم به صورت غیررسمی از طریق عباس آقاکوچکی با ترک ها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک در بخش مردان با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود.

طبق قرعه کشی انجام شده توسط فدراسیون جهانی، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشوران در گروه دوم با استرالیا، آمریکا، بریتانیا، آلمان و الجزایر همگروه است.

در گروه اول هم کانادا، کره جنوبی، اسپانیا، ترکیه، کلمبیا و ژاپن با هم دیدار خواهند داشت.

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک، چهار تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم می شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات ٢٠١٩ قهرمانی آسیا به واسطه صعود به دیدار رده بندی صاحب سهمیه پارالمپیک شد. این تیم پس از یک دوره غیبت در پارالمپیک ریو هم شرکت داشت.

کد خبر 5212182

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال با ویلچر قرعه کشی مسابقات بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو آلمان عباس آقاکوچکی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال دربی 95 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی فرهاد مجیدی مهدی طارمی کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک یحیی گل محمدی جام تختی کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس بازی های پارالمپیک تیم ملی بسکتبال بسکتبال با ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود