Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در حالی که رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر نوار غزه را زیر شدیدترین بمباران‌های چند سال اخیر خود گرفته اما پنتاگون، تل‌آویو را برای دفاع از خود محق می‌داند.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا بامداد یکشنبه به‌صورت تلفنی با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

علی‌رغم اینکه صهیونیست‌های ددمنش یک هفته است که با حملات تروریستی به مردم بی‌گناه غزه آنها را به خاک و خون می‌کشند، اما وزیر دفاع آمریکا گروه‌های مقاومت فلسطینی را «تروریست» خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، آستین با ادعای اینکه تل‌آویو حق دارد از خود دفاع کند، گفت: «حملات حماس و دیگر گروه‌های تروریستی به اسرائیلی‌ها را به شدت محکوم می‌کنیم».

پنتاگون با صدور بیانیه‌ای درباره این تماس تلفنی، مدعی شد: «وزیر دفاع آمریکا بر ضرورت برقراری آرامش بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها تأکید کرد».

پیش از این، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل با ابراز ناخرسندی از حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهجویان فلسطینی در نوار غزه، گفت هرگونه هدف‌قرار دادن بی‌ملاحظه غیرنظامیان و رسانه‌ها ناقض قوانین بین‌المللی است.

ارتش رژیم صهیونیستی در دور جدید حملات جنایتکارانه به نوار غزه، بامداد یکشنبه مناطق مختلفی از جمله شعبه «بانک ملی اسلامی»، مجتمع پزشکی الشفا و دفتر کار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را نیز هدف قرار داد.

پیش از این، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی رجزخوانی تلویزیونی در بامداد یکشنبه، با «منصفانه» توصیف کردن کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، تهدید کرد که به حملات شدیدتر علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام کرد که تا این لحظه، شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۱۳۹ شهید از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن رسیده است. همچنین بیش از ۷۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

«ابو عبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام نیز شامگاه شنبه گفت که به دستور «ابوخالد محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، منع آمد و شد در تل‌آویو و شهرهای اطراف آن برای دو ساعت از ساعت ۱۰ شب به وقت محلی تا ساعت ۱۲ متوقف خواهد شد و پس از آن صهیونیست‌ها باید بار دیگر بر روی یک پا بایستند.

همزمان با به‌صدا درآمدن آژیرهای هشدار در تل‌آویو، سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد ده‌ها فروند موشک و راکت را به سمت تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کردند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: وزیر دفاع آمریکا رژیم صهیونیستی نوار غزه تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنگ‌افزارها و بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حال پیشروی به سوی «بیت حانون» در مرکز نوار غزه و تخریب و شخم‌زدن این منطقه هستند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که همزمان با حرکت این جنگ‌افزارها، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» و «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه ادامه دارد.

منطقه‌های دیگر نوار غزه نیز زیر آتش حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

بر اساس اعلام منابع خبری در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک درمانگاه و دو مدرسه محل استقرار آوارگان فلسطینی در شهرک «الشجاعیه» واقع در شرق شهر غزه، چند فلسطینی زخمی شدند.

همچنین بر اساس اعلام منابع فلسطینی از صبح امروز تاکنون بر اثر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه ۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۷ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های مختلف شهر غزه از جمله شهرک «تل الهوا» و خیابان شماره ۱۰ در جنوب شهر غزه هدف حمله‌های توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در ساعات گذشته منطقه‌های مختلف شمال نوار غزه از جمله «بیت حانون»، «بیت لاهیا» و «جبالیا» نیز شاهد حمله‌های سنگین هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

کد خبر 6085916

دیگر خبرها

  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • رژیم صهیونیستی اطراف خیابان وسط نوار غزه را موانع بتنی چیده است
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند
  • تل آویو سفرای حامی تشکیل دولت مستقل فلسطینی را احضار کرد
  • فراخوان برای تحریم ضیافت شام خبرنگاران در کاخ سفید
  • وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل نشانه پایان تنش‌هاست
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های تل‌آویو علیه غزه