Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@07:27:09 GMT

اعلام همبستگی حشد شعبی عراق با ملت فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۶۵۴

اعلام همبستگی حشد شعبی عراق با ملت فلسطین

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از السومریه نیوز، نیروهای حشد شعبی عراق با صدور بیانیه‌ای نسبت به آخرین تحولات فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

نیروهای مردمی عراق در این بیانیه ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین تاکید کردند که با نگرانی بروز حوادث در فلسطین را دنبال می‌کنند

در این بیانیه آمده است: دستانی که ملت عراق را هدف قرار می‌دهد امروز هم جنایات فجیعی را علیه ملت فلسطین در سرزمینشان مرتکب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه آمده است: ما با ملت فلسطین در دفاع از اراضی غصب شده و حقوق سلب شده شأن توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی که پیوسته در حال کشتار فلسطینیان است، ابراز همبستگی می‌کنیم.

این موضع عراق برگرفته از مواضع شجاعانه آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالی قدر شیعه عراق است، مرجعی که بر لزوم ایستادگی در کنار ملت فلسطین و حمایت از آن تاکید کرده بود.

گفتنی است که از زمان آغاز درگیری‌ها در اراضی اشغالی از ۶ روز پیش، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی به غزه همچنان ادامه دارد. این در حالی است که مقاومت نیز با حملات موشکی خود ضربات دردناکی را به صهیونیست‌ها در تل آویو و عسقلان و اشدود و دیگر شهرهای اراضی اشغالی وارد کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان عراق حشد الشعبی همبستگی فلسطین نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه اکبر ترکان ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم

دریافت 2 MB کد خبر 846482 منبع: مهر برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • اذعان به موفقیت حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق