Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و سوم لیگ برتر با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد که در مهم‌ترین بازی، سپاهان برای پس گرفتن صدرجدول پای به زمین مسابقه می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد. در بازی‌های باقی مانده از هفته جاری، سپاهان، مدعی عنوان قهرمانی به مصاف تیم شگفتی‌ساز مس رفسنجان می‌رود و داربی خودروسازها هم در شهرقدس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین بازی ماشین‌سازی، تیم بحران زده تبریزی به مصاف شاگردان محمود فکری خواهند رفت.

سپاهان – مس رفسنجان؛ ساعت ۱۹:۲۰

شاگردان محرم نویدکیا بعد از داربی پایتخت، صدرجدول را به علت تفاضل گل کمتر به پرسپولیس واگذار کردند اما آن‌ها این فرصت را دارند تا با یک بازی بیشتر مجددا به جایگاه قبلی خود بازگردند. زردپوشان اصفهانی بعد از تساوی هفته گذشته مقابل پرسپولیس در نقش‌ جهان، مجددا در خانه پذیرایی خواهند کرد و می‌توانند از امتیاز میزبانی بهره ببرند.

شاگردان محمد ربیعی در نیم فصل دوم، در ۷ بازی فقط یک پیروزی را به دست آورده‌اند و سه مساوی و سه باخت در کارنامه این تیم ثبت شده است و از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته است.

این دو تیم در شرایطی روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که در این فصل دو بار با هم بازی کردند که مس رفسنجان در هر دو تقابل قبلی‌اش با سپاهان شکست خورده است. دیدار رفت دو تیم در لیگ که یک بازی جنجالی بود با پیروزی ۱-۲ سپاهان به پایان رسید و شاگردان محرم نویدکیا، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم دوباره این تیم را شکست دادند تا مهدی کیانی نتواند تیم سابقش را ببرد و گل او باعث رسیدن مس به مرحله بعدی جام حذفی نشود.

سایپا – پیکان؛ ساعت ۱۹:۲۵

داربی خودروسازها در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم شرایط بسیار متفاوتی دارند. سایپا با استمرار نتایج ضعیف خود حالا وارد منطقه خطر و رده پانزدهم جدول رده‌بندی شده است. فراز کمالوند که یک‌ هفته‌ای از حضورش در نارنجی‌پوشان لیگ ایران می‌گذارد، باید هر چه زودتر فکری به حال تیمش بکند و یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های لیگ برتر را از وضعیت بحرانی بیرون بکشد.

در سوی مقابل، پیکان وضعیت متعادلی در فصل جاری دارد و با مهدی تارتار روزهای معمولی را پشت سر می‌گذارد. پیکان امید چندان زیادی به کسب سهمیه آسیا ندارد و از طرفی با این روند، خطری هم این تیم را برای سقوط به لیگ دسته یک تهدید نمی‌کند.

در جدول رده‌بندی، پیکان با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم است و سایپا با ۱۹ امتیاز و یک بازی کمتر، در رتبه پانزدهم جا خوش کرده است.

نفت مسجدسلیمان – ماشین سازی تبریز؛ ساعت ۱۹:۲۵

شاگردان محمود فکری در هفته‌های اخیر روند نسبتا خوبی را طی کرده‌اند اما با امتیازاتی که در دوران انتقال تیم از مجتبی حسینی به محمود فکری سپری شده، نفت عقب گرد داشته و حالا در کنار تیم‌های حاضر در منطقه خطر است. فکری و شاگردانش در صورت شکست دادن تیم قعرنشین لیگ، می‌توانند تکانی به خود بدهند و چند پله در جدول بالا بروند.

ماشین‌سازی هم با توجه به وضعیتش در جدول و حال روز مدیریتی خود، کاملا در بحران فرو رفته و آخرین تلاش‌های خود برای بقا در لیگ را انجام می‌دهد. تیم ریشه دار تبریزی، فقط ۱۱ امتیاز کسب کرده و صرفا برای خروج از منطقه خطر حداقل باید ۱۰ امتیاز کسب کند که در فاصله ۹ هفته تا اتمام لیگ، کار سختی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سپاهان تیم فوتبال مس رفسنجان ليگ برتر فوتبال ایران منطقه خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها

سپاهان در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان پرسپولیس بود که توانست سه امتیاز خانگی را کسب کند

طرفداری | سپاهان و پرسپولیس حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر بیست‌وسوم را برگزار کردند که توسط بازیکنان خودی بازنده شدند.

تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس بود.

دیداری حساس میان دو مدعی عنوان قهرمانی. پرسپولیس برای کاهش فاصله با صدر و خروج از زیر فشار نتایج اخیر، نیاز به پیروزی داشت و سپاهان هم تلاش می‌کرد به جمع بالانشینان برگردد.

در پایان این دیدار جذاب، سپاهان با سوپرگل رضا اسدی به پیروزی رسید؛ بازیکنی که یحیی گل محمدی، او را نخواست و در ادامه راهی طلایی پوشان اصفهان شد. اختلاف پرسپولیس با استقلال صدرنشین به پنج امتیاز رسید و سپاهان 15 امتیازی هم خودش را تا رتبه پنجم جدول بالا کشید.

این دیدار یکی از ماندگارترین بازی های سال 1402 بود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود دراماتیک شاگردان بهروز عطایی به فینال/ پیمان اکبری ماراتن برده را باخت
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!