Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی با بیان اینکه گفت‌وگوها در وین درخصوص چگونگی احیای برجام ادامه دارد، تصریح کرد: روند تهیه پیش نویس در جریان است.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین شامگاه شنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: گفت‌وگوهای وین درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در محیط های غیررسمی مختلف و به علاوه گروه‌های کاری شامل برداشته شدن تحریم‌ها، موضوعات هسته‌ای و اقدامات عملی برای احیای توافق انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف افزود: روند تهیه پیش نویس در حال انجام است. در صورت نیاز می‌توان کمیسیون مشترک دیگری را تشکیل داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف احیای برجام مذاكرات وين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شورای عالی مسلمانان آلمان اعلام کرد که با وجود یک بند جدید و بحث برانگیز در مورد مسلمانان در پیش‌نویس برنامه اساسی حزب دموکرات مسیحی این کشور به شدت مخالف است.   ایمن مزیک، رئیس این شورا در بیانیه‌ای که در رسانه‌های آلمانی منتشر شده است اعلام کرد: این تلاش دیگری از سوی حزب دموکرات مسیحی برای ماهیگیری در آب گل‌آلود و با هدف انگ زدن به مسلمانان است.   در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این برخورد و روش گزینشی نسبت به مسلمانان تنها به ایجاد ناآمیدی در بین مسلمانان نسبت به اصلاح امور منجر می‌شود.   حزب دموکرات مسیحی عبارتی بحث برانگیز در مورد مسلمانان را در پیش نویس برنامه اساسی جدید خود وارد کرده است.    در ابتدا، در این پیش‌نویس درباره مسلمانان آمده بود: «مسلمانانی که ارزش‌های ما را به اشتراک می‌گذارند متعلق به آلمان هستند»، سپس به این شکل اصلاح شد: «مسلمانان بخشی از تنوع مذهبی آلمان و جامعه ما هستند»، در ادامه این عبارت هم به آن اضافه شد: «اسلامی که ارزش‌های ما را ندارد و جامعه آزاد ما را رد می‌کند، متعلق به آلمان نیست.»   ناظران بر این باورند که پیش‌نویس جدید دیدگاه متفاوت و مورد نظر فردریش مرز، رهبر فعلی حزب را منعکس می‌کند، که پیش از این سه بار در مواجهه با رقابت آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان، شکست خورده بود.   شایان ذکر است که تعداد مسلمانان در آلمان به بیش از پنج میلیون نفر می‌رسد، اما موانع ساختاری در این کشور، تأسیس مؤسسات مذهبی محلی را با مشکل مواجه کرده است.   انتهای پیام/

​​​​​

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • پرونده عضویت کامل فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند
  • خبر تازه اولیانوف از فعالیت بازرسان آژانس در ایران
  • اولیانوف: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند