Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@23:10:48 GMT

فریاد خشم جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۷۲۵

همزمان با جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، صد‌ها هزار نفر در سراسر جهان با برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی ندای مظلومیت مردم فلسطین سر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آمریکا در شهر‌های واشنگتن، نیویورک، لس آنجلس تظاهرات همبستگی با مردم غزه برپا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در پایتخت آلمان دومین روز پیاپی تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این تظاهرات با فریاد " فلسطین را آزاد کنید" جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. در دیگر شهر‌های آلمان از جمله کلن، اشتوتگارت، هامبورگ، فرایبورگ، کاسل، لایپزیک، آخن، بیله فلد و هانوفر هم تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد.

در پاریس پایتخت فرانسه هزاران تن با بی اعتنایی به ممنوعیت تظاهرات ضد صهیونیستی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس ضد شورش فرانسه با گاز اشک آور و ماشین آب پاش، تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد.

در انگلیس، دانماک، اسپانیا، ترکیه، قطر، لبنان و سوریه هم تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   چندین شهر عراق هم همزمان عرصه تظاهرات علیه جنایات رژیم صهیونیستی بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: تظاهرات ، ضد صهیونیستی ، آمریکا ، آلمان ، فرانسه ، جامعه بین الملل

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تظاهرات ضد صهیونیستی آمریکا آلمان فرانسه جامعه بین الملل تظاهرات ضد صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: شهادت شهدای کنسولی ایران در سوریه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود که پاسخ به این جنایت مطالبه عمومی ملت ایران بود و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، گفت: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه‌ نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان جمعه‌های خشم ادامه دارد، دست به تظاهرات خواهند زد.

این مقام تبلیغی کشور افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های کشور علی الخصوص استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • نسل کشی اسرائیل فریاد «دیدی» را هم در آورد
  • نسل کشی رژیم صهیونیستی فریاد «دیدی» را هم در آورد
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در حمایت از فلسطین، معادلات را به نفع مردم غزه رقم خواهد زد