Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@04:07:28 GMT

وزیر ارتباطات مهمان کمیسیون اجتماعی مجلس می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۸۰۶

وزیر ارتباطات مهمان کمیسیون اجتماعی مجلس می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این هفته برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (بیست و ششم، بیست و هفتم و بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامینشست های هفتگی خود را برگزار می کند که در این نشست ها  برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی(محل جلسه کمیسیون تلفیق)، لایحه مقاوله نامه بازرسی کار 1947(1326) (محل جلسه کمیسیون تلفیق) و لایحه تصویب مقاوله نامه ایمنی و بهداشت شغلی 1981(1360) و پروتکل 2002(1381) مقاوله نامه ایمنی و بهداشت شغلی(محل جلسه کمیسیون تلفیق) بررسی می شود.

 

بنابراین گزارش، دعوت از رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص مسائل و مشکلات اداری و استخدامی کشور و اقدامات بعمل آمده در راستای تبدیل وضعیت مستخدمین(بویژه ایثارگران) در سال 1400(محل جلسه کمیسیون اصل نودم) و دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور پاسخ به سوالات نمایندگان از جمله کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت،، سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد، امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس و زهره الهیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس(محل جلسه کمیسیون اصل نودم) از دیگر دستورهای نشست های هفتگی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی است.

 

این گزارش می افزاید: جلسه هیات رییسه کمیسیون اجتماعی، دعوت از معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تشریح سامانه ناظر و بررسی چالش های مشاغل خانگی، جلسه کمیته ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد(انجمن‌ها و خیریه‌ها)-ادامه مباحث جلسات گذشته، ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت(کمیته ساماندهی استخدام کارکنان دولت) و نشست کمیته اداری و استخدامی در خصوص ادامه بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی نیز در دستورکار هفتگی کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس کمیسیون اجتماعی مجلس محل جلسه کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»

به گزارش «نماینده»، محمود عباس زاده مشکینی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز جلسه ای درباره ابعاد عملیات «وعده صادق» در پاسخ به اقدام تجاوزگرایانه رژیم صهیونستی در حمله به کنسلوگری ایران در دمشق برگزار می‌کند.

به گفته وی، این جلسات با حضور مسئولان مربوطه تشکیل می‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شب گذشته( ۲۵ فروردین) عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی
  • وزیر کار به مجلس خوانده شد
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود
  • ورود مجلس به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت + جزئیات
  • طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس بررسی می‌شود
  • بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی
  • طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی بررسی می شود