Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌، در مورد اینکه وضعیت انتخاب دبیر فدراسیون بسکتبال به کجا رسید اظهار داشت: با چند گزینه صحبت‌هایی را انجام دادیم و تا پایان هفته یک نفر را معرفی خواهیم کرد. البته خودم در حال حاضر کارهای دبیر را هم انجام می‌دهم و مشکلی نداریم.

وی در مورد اینکه آیا گزینه اصلی شما از وزارت ورزش است یا خیر،‌گفت: یک گزینه از وزارت ورزش است که در حال صحبت با او هستیم و دو گزینه دیگر هم افراد بسکتبالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد شرایط تیم ملی عنوان کرد: بچه‌ها روز گذشته تست کرونا دادند و از امروز اردو را آغاز می‌کنند. پویان جلال‌پور بازیکن جدید تیم ملی هم به اردو اضافه می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات سربازی این بازیکن هم حل خواهد شد یا خیر، گفت: ابتدا نظر کادر فنی تیم ملی مهم است و ما هم به آن احترام گذاشتیم. این بازیکن را به ایران فرا خواندیم و اگر هر بازیکنی در هر کجای دنیا در سطح تیم ملی باشد ما این فرصت را به او می‌دهیم. این بازیکن هم می‌آید و مورد آزمایش کادر فنی قرار می‌گیرد؛ اگر انتخاب شد کارهای اداری دیگر را برای حضورش در تیم ملی انجام می‌دهیم.

طباطبایی در مورد شرایط مصدومیت حامد حدادی گفت: او یک مقدار آسیب‌دیدگی دارد و پس از مشورتی که با پزشکان داشتیم حدادی باید به نوعی استراحت فعال داشته باشد و در تمرینات ورزشی و بسکتبالی مراعات کند.

وی در مورد لغو سفر تیم ملی به لبنان گفت: به دلیل مسائلی که در آن منطقه وجود دارد فکر نمی‌کنم بازی‌ها انجام شود. البته خود ما هم زیاد تمایل نداریم که شرکت کنیم و احتمالاً به لبنان سفر نمی‌کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا گزینه‌های اروپایی‌تان برای حضور در ایران و انجام بازی‌های تدارکاتی چراغ سبز نشان دادند یا خیر،‌گفت: با توجه به اینکه 24 تیم باید در رقابت‌های انتخابی المپیک در تیر ماه شرکت کنند به همین دلیل یک مقدار هماهنگی‌ها برای حضور تیم‌های اروپایی سخت است اما ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا در یک فرصت مناسب میزبان یکی دو تیم اروپایی در تهران باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی بسکتبال طباطبایی فدراسیون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی

منبع: برترین‌ها

tags # بهنوش طباطبایی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی