Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:04:42 GMT

اجرای ۱۶ طرح محرومیت زدایی در چالدران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۹۸۲

اجرای ۱۶ طرح محرومیت زدایی در چالدران

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده سپاه چالدران گفت: طرح های محرومیت زدایی در این شهرستان تماما تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶ طرح محرومیت زدایی توسط سپاه در مناطق روستایی این شهرستان به مرحله اجرا درآمده است، افزود: برای اجرای این طرح ها ۳۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین با اشاره به اینکه، طرح‌های به اجرا در آمده با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم روستایی چالدران است، تاکید کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و سپاه شهدای استان محل تامین اعتبارات این پروژه ها است.

به گفته فرمانده سپاه چالدران ۱۱ طرح استخر آب کشاورزی و پنج باب خانه مددجویی برای افراد تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان احداث می شود که طرح‌ های در دست اجرا از پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۸۵ درصدی برخوردار است.

سرهنگ نقشی وعده تحویل و بهره برداری را سال‌جاری یاد کرد و گفت: ۳۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در مناطق روستایی چالدران نیز توسط سپاه به بهره برداری رسیده است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها محرومیت زدایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جلسه  شورای پدافند غیر عامل گفت: این طرح با هدف رعایت کردن  اصول پدافند غیر عامل  و خدمات رسانی نانوائی ها به هنگام قطع گاز   و پیشگیری از تعطیلی  در زمان بروز حوادث احتمالی  اجرا می شود .

عبدالله نژاد با بیان اینکه در فاز اول  اجرای این  طرح از مجموع ۱۰۰واحد نانوایی شهرستان ۳۰درصد آن به سیستم ۲گانه‌سوز مجهز  خواهند شد افزود: مابقی نانوایی ها نیز بتدریج در ردیف اجرای این طرح قرار خواهند گرفت .

وی گفت : مجهز شدن نانوایی ها به سیستم موتور برق از جمله دیگر برنامه های پیشگیرانه در خصوص تعطیلی نانوانی ها می باشد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر