Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو کمیسیون جهش رونق تولید مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راهکارهای رونق و جهش تولید این است که زمینه رهسپاری تسهیلات بانکی به فعالیت‌های مولد فراهم شود. - اخبار استانها -

محسن زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  مشهدمقدس  اظهار داشت: تولید و بها دادن به آن مهمترین و بهترین راهکاری است که از طریق آن می‌توان نسبت به افزایش ثروت در جامعه و همچنین رفاه اجتماعی دست زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون رونق و جهش تولید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بهبود شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی جامعه و ریل‌گذاری مسیر توسعه کشور از جمله بسترهای مهمی است که سرمایه‌گذاری در حوزه تولید به ارمغان می‌آورد و تفاوت بارزی با انباشت ثروت از طرق غیرقانونی همچون قاچاق و یا فعالیت‌های کاذب مثل دلالی در بازار سکه و ارز دارد.

زنگنه تاکید کرد: باید زمینه را برای افزایش تولید ناخالص داخلی فراهم کرد و این همان مسیری است که تمامی کشورهای توسعه یافته دنیا در نیم قرن اخیر آن را طی کرده‌اند و می‌توان این الگوها را با توجه به شرایط بومی و داخلی، بومی‌سازی کرد.

وی ادامه داد: امروز در عرصه اقتصادی یکی از مشکلات مهمی که با آن روبه‌رو هستیم مسئله اشتغال و افزایش مسئله بیکاری در میان قشر جوان جامعه است که آسیب‌های مختص به خود را به ارمغان می‌آورد و سرمایه‌گذاری در حوزه تولید می‌تواند پاسخگوی بخش زیادی از این معضلات و بسترساز اشتغال باشد.

حمایت از مشاغل خرد خانگی با تسهیلات ارزان‌قیمت / بروکراسی‌های اداری در ایجاد اشتغال حذف شودروند کند لاک‌پشتی طرح اقدام‌ ملی مسکن در زنجان/ چرا پروژه 368 واحدی گلشهر با کندی پیش می‌رود؟نماینده ولی‌فقیه در کردستان: تحقق شعار سال نیازمند پشتیبانی عملی از تولید داخلی است

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز و در شرایط فعلی دنیا یکی از اصول مهم اقتصادی این است که از سمت منابع ناپایدار درآمدی به سمت منبع پایدار حرکت کنیم و تولید در این زمینه یک حلقه واسط می‌تواند باشد به این معنا که باید وابستگی به نفت کاهش پیدا کرده و روی فعالیت‌های مولد سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود.

زنگنه گفت: امروز می‌توانیم با اتکاء به سرمایه‌های داخلی زمینه خودکفایی کشور به ویژه در حوزه کشاورزی را فراهم کنیم که مبنای توسعه در سایر بخش‌ها قرار می‌گیرد و سپس خودکفایی در حوزه صنعت و دامداری را رقم می‌زند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فناوران شرکتی دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان می‌گویند تولید دستگاه مه ساز امنیتی برای ۸۰ نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است.
دستگاه‌های مه ساز در تامین امنیت طلا فروشی‌ها بانک و مراکز حساس کار برد دارد.
این محققان می‌گویند: فناوری تولید صفحه‌های ضدگلوله پچیده است و پیش از این در اختیار کشورهایی، چون امریکا، روسیه و انگلیس بود و اینک محصول ایرانی با یک سوم قیمت نمونه خارجی تولید شده است.

صفحه ضدگلوله بومی سازی شده آزمایش‌های کیفی را هم پشت سرگذاشته است و طراحان دستگاه مه ساز امنیتی اعتقاد دارند این محصول دانش بنیان در کاهش سرقت‌های مسلحانه از طلا فروشی‌ها نقش داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی