Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرورزشی، طی چند وقت اخیر محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات علاقه خود را به پرسپولیس علنی کرده و بارها برای استقلال کری خوانده است. این موضوع با واکنش‌های تندی از سوی استقلالی‌ها مواجه شده است. هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان و حتی سرمربی استقلال به شدت به آذری جهرمی حمله کردند و معتقد بودند او نباید به صورت علنی از تیم مورد علاقه‌اش حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات بعد از پیروزی تیم مورد علاقه‌اش در دربی جمعه شب با گذاشتن یک توئیت جنجالی برای استقلالی‌ها کری خواند. فرهاد مجیدی هم در کنفرانس خبری بعد از بازی به جهرمی حمله کرد و گفت: امیدوارم سطح شعور آذری جهرمی در حد یک وزیر باشد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که در دنیا سیاسیون زیادی وجود دارند که به وضوح از تیم محبوبشان حمایت می‌کنند و حتی برای تیم های رقیبشان کری هم می‌خوانند.

ولادیمیر پوتین طرفرار سرسخت زنیت، باراک اوباما هوادار وستهم، سیلویو برلوسکونی هوادار میلان، آنگلا مرکل طرفدار انرژی کوتبوس، شاهزاده آلبرت دوم هوادار موناکو، ماریانو راخوی نخست وزیر سابق اسپانیا هوادار رئال مادرید و داسیلوا رئیس جمهور سابق برزیل طرفدار کورینتیاس هستند.

در کنار همه این موارد متئو سالوینی معاون نخست وزیر و وزیر کشور ایتالیا به شدت هوادار میلان است و از هر فرصتی برای ابراز علاقه به تیم محبوبش و البته کری خواندن برای رقبای میلان یعنی اینتر و یوونتوس استفاده می کند. هفته گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل سری‌آ، میلان موفق شد در تورین با ۳ گل یوونتوس را شکست دهد.

بعد از این بازی سالوینی در صفحه شخصی خود عکس با پیراهن میلان منتشر کرد و ضمن کری‌خوانی برای یوونتوس بدون هیچ مشکلی با برد تیم محبوبش خوشحالی کرد. بعد از این پست وزیر کشور ایتالیا نه هواداران یوونتوس و نه پیرلو که خودش به خاطر کسب نتایج ضعیف به شدت تحت فشار قرار دارد به سالوینی حمله کردند چون می دانند هر کسی با هر سمتی حق دارد طرفدار تیم محبوبش باشد و ضمن علنی کردن آن برای رقبا به صورت محترمانه کری بخواند.

کد خبر 601319 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا تیم یوونتوس فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ سری A ایتالیا تیم یوونتوس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول

مارچلو لیپی که سابقه قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 را دارد در باشگاه های معتبر ایتالیایی مانند ناپولی، اینتر و یوونتوس مربی گری کرده است. در این ویدیو مروری خواهیم داشت بر بازی های به یادماندنی او با در زمانی که سکان هدایت یوونتوس را بر عهده داشته است.

دانلود (51.4MB)

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • «بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی