Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات آگاهانه زمینه ساز تحول در کشور است و فرد اصلح می تواند با استفاده از ظرفیت ها در مسیر پیشرفت و اقتدار گام بردارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، اولین گام در انتخابات، حضور و مشارکت مردم است، هر چه حضور مردم در این عرصه سیاسی بیشتر باشد همبستگی و اتحاد برای حرکت در مسیر مشخص شده و اهداف پیش رو بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان در هنگام برگزاری هر انتخاباتی، نگران حضور و مشارکت مردم هستند، این حضور سدی برای رسیدن دشمنان به اهداف پلیدی است که در سر دارند، دشمنان اسلام در تلاش هستند تا با ناامید کردن مردم، حضور در انتخابات را کمرنگ کنند اما ملت ایران در همه عرصه ها نشان دادند همیشه در صحنه حضور دارند و دست رد به سینه دشمن می زنند.

گام بعدی در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است، فردی انقلابی و کارآمد که توانایی اداره کردن را داشته باشد، حرف و عملش یکی باشد و انتخابات آگاهانه سبب می شود تا کشور چهار سال به دست کسی اداره شود که در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و سایر بخش ها با ارائه راهکارهای لازم کشور را بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار دهد.

انقلاب اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهیدی است که برای آزادی و استقلال این کشور تا پای جان ایستادند، برگزاری انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حضور همه مردم در انتخابات حاصل خون شهداست که امروز ملت ایران در سایه امنیت و آرامش برای مشارکت در عرصه سیاسی و سرنوشت کشور سهیم شده اند.

دشمن از همه حربه ها و توطئه ها برای پیاده کردن اهداف خود استفاده می کند اما بی شک حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می تواند مسیر پیشرفت و اقتدار کشور را تسریع بخشد.

حضور در انتخابات و ادای دین به شهدا

محمدی یکی از شهروندان لرستانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: انتخابات یکی از مهمترین و حساس ترین رویدادهای کشور است که چشم همه جهانیان به انتخابات کشور دوخته شده، حضور ملت ایران در پای صندوق های رای نشان دهنده این است که همچنان پایبند به ارزشها هستند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، زمانی که همه دشمنان دندان طمع برای این کشور تیز کرده بودند، جوانان سینه سپرد کردند و با تقدیم جان خود اجازه ندادند دشمن به هدفش برسد و امروز وظیفه همه ملت ایران است که با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، دینِ خود را به شهدا ادا کنند.

این شهروند لرستانی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشورهای دیگر در امورات داخلی کشور دخالت می کردند اما بعد از برچیده شدن نظام سلطه، شرایط به گونه ای فراهم شد که ملت ایران خودشان در سرنوشت کشور مشارکت کنند و با انتخاب آگاهانه، گامی اساسی برای پیشرفت کشور بردارند.

محمدی با تاکید بر تحقیق برای انتخابی اصلح گفت: متاسفانه برخی با دادن وعده های رنگی سعی می کنند تا اکثریت آراء را به خود اختصاص دهند اما بعد از نشستن بر صندلی مدیریت، وعده ها را فراموش می کنند که باید توجه داشت افرادی در این عرصه انتخابات شوند که حرف و عملشان یکی باشد و نباید به شعارها و وعده های توخالی توجه کرد.

اما در میان هیاهوی انتخابات، عده ای اولین بار است که می خواهند در سرنوشت کشور مشارکت کنند، رای اولیها که سالهاست در انتظار چنین فرصتی هستند تا با رای خود نشان دهند برای تصمیم گیری های کشور نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

حضور میلیونی رای اولیها در اولین مشارکت سیاسی

در انتخابات پیش رو بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار رای اولی وجود دارد که می خواهند با حضور خود در خلق حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نقش آفرینی نمایند.

رضا امانی یکی از رای اولی های لرستانی گفت: حالا که به سنی رسیده ام که می توانم در انتخابات شرکت کنم، می خواهم فردی اصلح و متناسب با معیارهایی که رهبری فرمودند را انتخاب کنم تا بتوانم اولین گام برای مشارکت در عرصه سیاسی را به خوبی بردارم.

وی افزود: امروز بسیاری از جوانان از بیکاری و مشکلات اقتصادی گلایه دارند، سعی می کنم فردی را انتخاب کنم که بتواند با ارائه راهکارهای لازم بخشی از مشکلات در این حوزه را برطرف کند.

این رای اولی عمل به وعده های داده شده از سوی نامزدها را ضروری دانست و تصریح کرد: مهمترین خواسته ما جوانان از فردی که انتخاب می شود این است که عمل کردن به وعده ها را در سرلوحه کارهایش قرار دهد.

وی بیان کرد: فرد منتخب باید همیشه در کنار مردم بماند، برای حل مشکلات جامعه جانانه و از دل و جان بکوشد و جهادگونه گام بردارد تا نتیجه فعالیت هایش در جامعه ملموس باشد.

امانی خاطر نشان کرد: شاید در نگاه اول برخی بگویند یک رای اثرگذار نیست اما تک تک همین رای ها در تعیین سرنوشت کشور موثر است و می خواهیم با آرای خود، فردی را انتخاب کنیم که شاهد پیشرفت و سربلندی ایران عزیز باشیم.

انقلابی بودن، مهمترین معیار برای انتخاب اصلح

مهدی اسماعیلی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: رئیس جمهور در کشور اختیاراتی دارد که با توجه به گستردگی این اختیارات، لازم است از بین کاندیداها فردی که توانایی و شایستگی دارد انتخاب شود.

وی افزود: انقلابی بودن یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب اصلح است، همچنین فردی که توانمند و با کفایت باشد تا بتواند حجم وسیعی از کارها را در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی انجام دهد.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: نگاه انقلابی و تحول خواه یکی از مهمترین خصیصه های یک فرد اصلح است تا بتواند از همه ظرفیت های داخل کشور به بهترین شکل برای حل مشکلات استفاده کند.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز نیاز به یک تحول در سیستم اجرایی کشور است، عنوان کرد: این نگاه سبب می شود تا بسترهای لازم برای حرکت کشور در مسیر پیشرفت باز شود، وقتی فردی قوی و اصلح انتخاب شود می تواند مدیران و وزیرانی را انتخاب کند که در اجرای برنامه ها با راهکارهای لازم در برطرف کردن مشکلات اقدام کنند.

وی بیان کرد: انتخاب یک دولت مقتدر می تواند در شرایط بین المللی تاثیر گذار باشد و در سایر ابعاد نیز حرکات مثمری داشته باشد.

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات از یک سو نشان دهنده اتحاد ملت است و از سوی دیگر سبب امیدواری و بالندگی برای نظام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضور در انتخابات سرنوشت کشور ملت ایران فرد اصلح وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است

به گزارش روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور در مناطق سیل زده استان اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین گردید.

وی بیان داشت: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان داشت: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کار‌ها و رفع مشکلات تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب