Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:42:26 GMT

پیشرفت ۸۷ درصدی ساختمان بیمارستان فردیس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۲۲۱

پیشرفت ۸۷ درصدی ساختمان بیمارستان فردیس

ایسنا/البرز فرماندار فردیس با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بیمارستان فردیس را تا هفته دولت در شهریور ماه افتتاح کنیم، گفت: این بیمارستان که در ابتدا قرار بود ۱۶۰ تختخوابی باشد اکنون تعداد آن به ۲۶۰ تختخواب ارتقا پیدا کرده و همزمان چند اتاق آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو به مجموعه بیمارستان اضافه شده است.

ابوالفضل اینانلو در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص روند ساخت بیمارستان فردیس گفت: ساخت بیمارستان فردیس با اعتبارات سفر رئیس جمهور در سال ۹۵ به استان البرز آغاز شد و از روز کلنگ زنی تا نیمی از پروژه به خوبی پیش رفت اما در ادامه کار بخاطر تحریم‌ها و کمبود منابع مالی، مشکلات جدی پیش آمد که باعث رکود و کندی در پیشرفت کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با پیش آمدن بحث کرونا و با توجه به اینکه شهرستان فردیس با تراکم جمعیت بالا هیچ تخت بیمارستانی دولتی ندارد، لزوم تکمیل بیمارستان چند برابر شده و موضوع به جد پیگیری شد.

اینانلو در مورد آخرین وضعیت این بیمارستان گفت: با تلاش استاندار، دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان استان در مجلس اعتبارات خوبی به پروژه تزریق شده و  حدود ۸۷ درصد از کارهای فیزیکی ساختمان بیمارستان انجام شده است.

این مسئول افزود:  بعد از تکمیل ساختمان بیمارستان برای تجهیز بیمارستان مشکلی وجود ندارد و تجهیزات لازم از سوی وزرات بهداشت خریداری شده و آماده انتقال است.

اینانلو با اشاره به افزایش تعداد تختخواب در این بیمارستان یادآور شد: این بیمارستان که در ابتدا قرار بود ۱۶۰تختخوابی باشد اکنون تعداد آن به ۲۶۰ تختخواب ارتقا پیدا کرده و همزمان چند اتاق آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو به مجموعه بیمارستان اضافه شده است. همچنین بحث آموزش نیز به بیمارستان اضافه شده و قرار است بیمارستان هم درمانی و هم آموزشی باشد.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه یک بیمارستان مجهز و کامل در شهرستان فردیس خواهیم داشت که علاوه بر نیاز مردم خود شهرستان می‌تواند پاسخگوی نیازهای درمانی مردم شهرستان‌های همجوار مانند ملارد و قدس هم باشد.

اینانلو در خصوص زمان بهره‌برداری از بیمارستان فردیس گفت: قرار بود تا قبل از پایان دولت دوازدهم این بیمارستان افتتاح شود اما با توجه به کندی پیشرفت کار و وقفه‌ ایجاد شده تلاشمان بر این است که تا هفته دولت  در شهریور ماه بتوانیم بیمارستان را افتتاح کنیم.

اینانلو با بیان اینکه دو کلینیک تخصصی و یک بیمارستان ۲۴۰ تخت‌خوابی دیگر در بخش خصوصی شهرستان فردیس در حال ساخت است افزود: در آینده نزدیک امکانات درمانی شهرستان فردیس وضعیت مطلوبی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بیمارستان فردیس شهرستان فردیس اینانلو بیمارستان فردیس شهرستان فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: جزئیات تازه درباره پرونده مرگ زهره فکورصبور

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.

در این شرایط نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

بنابراعلام آتش نشانی تهران، این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

در پایان نیز آتش‌نشانان پس از مهار و اطفاء کامل آتش اقدام به لکه گیری و انجام عملیات تخلیه دود و ایمن سازی ساختمان کرده و با تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز ازسوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1228157 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت