Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی اقدامات اخیر عوامل استکبار در افغانستان و فلسطین و با هدف حمایت از نهضت مقاومت اجتماع عظیم طلاب و مردم قم فردا در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

در این اجتماع که بارعایت دستورالعمل های بهداشتی همراه خواهد بود آیت الله محسن اراکی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

این مراسم ساعت ۱۱:۳٠ صبح و از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین قم طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت استان با شرکت در این اجتماع، ضمن محکوم کردن شدید نقض فاحش قوانین اخلاقی و انسانی از سوی رژیم صهیونیستی، اقدام مؤثر، قاطع و فوری دولت‌های اسلامی و نهاد‌های حقوقی و بین‌المللی در توقف این جنایات وحشیانه و ضدانسانی و مجازات آمران، عاملان و حامیان این فجایع را خواستار شدند.

آنها همچنین تاکید کردند: جنایات رژیم صهیونیستی، حقانیت ملت فلسطین در توسل به مقاومت به عنوان حق مشروع آنان علیه اشغالگری را بیش از پیش اثبات کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یک هفته است که بیمارستان شفاء در غزه به همراه بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی به ویژه زنان و کودکانی که به آنجا پناه برده‌اند، در محاصره شدید ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی است.

تا کنون ۱۸۰ تن از بیماران، زخمی ها، کادر درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در این بیمارستان به سبب یورش و جلوگیری از ورود اقلام ضروری غذایی و درمانی، جان خود را از دست داده‌اند و افراد باقی‌مانده نیز در خطر هستند.

گزارش‌های تکان دهنده و هولناکی نیز درخصوص شکنجه، هتک حرمت و کشتار زنان محبوس در این بیمارستان نیز منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود
  • اجتماع خودجوش مردم ولایتمدار اسفراین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین 
  • نبرد نابرابر جبهه اسلام و استکبار در فلسطین جریان دارد
  • تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد
  • اجتماع مردم شهرستان قدس در محکومیت جنایات بیمارستان شفا غزه برگزار شد 
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در پاکدشت
  • اجتماع روزداران بروجردی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در گلستان + فیلم
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان