Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، نخاله در گفت وگوی تلفنی سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پایداری و مقاومت ملت فلسطین و پافشاری آنها برای دفاع از مقدسات خود با تمام قدرت، عزم و اراده تاکید کرد و گفت که مقاومت در غزه به درخواست مردم فلسطین در قدس و داخل و خارج از فلسطین وارد نبرد شد.

وی افزود : ملت ما توقف این نبرد را - پیش از توقف یورش ها به مسجد مبارک الاقصی از سوی دشمن و همه تلاش های دشمن برای سیطره بر محله های شیخ جراح و شیخ بستان در قدس - نخواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و مسئله فلسطین و یاری رساندن به فلسطینی ها با همه راهها و ابزارها ستایش کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در غزه سردار قاآنی هم در این تماس تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از حق فلسطینی ها در مقابله با تجاوزگری و جنایت های دشمن صهیونیستی حمایت می کند.

وی همچنین از پایداری و دلاوری ملت فلسطین در دفاع از سرزمین، مقدسات و حقوق خویش ستایش کرد.

سردار قاآنی در ادامه این تماس تلفنی از توسعه عملکرد مقاومت فلسطین و توانمندیهای آن در حفاظت از مردم فلسطین و دفاع از آنها ستایش و اقدامات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را که مغایر با همه عرف ها و قوانین و موازین بین المللی است، محکوم کرد.

این گزارش می افزاید :  سردار قاآنی در تماس تلفنی جداگانه ای با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس هم تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در کنار حق ملت فلسطین در سایه تجاوزگری رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم در قدس و نوار غزه است و از این پایداری و دلاوری فلسطینیان حمایت می کند.

فرمانده کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از مقاومت فلسطین  و عملکرد توسعه یافته و توان و قدرت آن در حفاظت و دفاع از ملت فلسطین ستایش کرد و اقدامات اشغالگران علیه ملت فلسطین در محله شیخ جراح شهر قدس و نوار غزه را که مغایر با همه عرف ها و قوانین بین المللی است، محکوم کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز به نوبه خود در این تماس تلفنی جنایت های اشغالگران در شهر قدس و محله شیخ جراح این شهر را مطرح و تحولات اوضاع نوار غزه و جنایت های اشغالگران علیه زنان و کودکان و ویران کردن خانه ها و مراکز دولتی را تشریح کرد.

وی به اقدام مقاومت در ایفای وظیفه خود در دفاع از قدس و مسجد الاقصی اشاره و تاکید کرد که نبرد قدس، نبرد و مسئله همه امت است.

هنیه همچنین از موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مسئله و مردم فلسطین و پشتیبانی از آنها ستایش کرد.

برچسب‌ها نوار غزه مقاومت جنبش جهاد اسلامی فلسطین اسماعیل قاآنی اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی بیت المقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه مقاومت جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوار غزه مقاومت جنبش جهاد اسلامی فلسطین اسماعیل قاآنی اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی بیت المقدس اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران سردار قاآنی ملت فلسطین نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم

در جریان جنگ غزه، بسیاری از نماد‌های مقاومت مردم فلسطین، در شبکه‌های اجتماعی به وفور دیده شده و حالا شکلی جهانی به خود گرفته‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران