Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@08:38:17 GMT

سی قرار عاشقی در سی شب التیام‌بخش

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۷۹۵

سی قرار عاشقی در سی شب التیام‌بخش

ایسنا/سمنان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: به تأسی از یتیم‌نوازی امیرالمونین علی (ع) و باهدف توسعه خدمات حمایت و توان‌افزایی فرهنگی و روانی خانواده‌های تحت حمایت، برنامه‌ای در قالب «سی شب سی قرار عاشقی» به صورت حمایت، سرکشی و بازدید از 30 خانواده ایتام با حضور تیم حمایتی فرهنگی کمیته امداد استان سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: این طرح در راستای منظومه توانمندسازی ایتام و به تأسی از یتیم‌نوازی به صورت پایلوت  با هدف و شعار «حمایت فرهنگی» در استان سمنان کلید خورد.

 وی با بیان اینکه اغلب خانواده های انتخاب‌شده دارای فرزند محصل و دانشجو که وضعیت تحصیلی این عزیزان پایش شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر اهدای هدیه به فرزندان ایتام متناسب با شرایط سنی و تحصیلی، کمک‌های نقدی و کالایی به این خانواده ها صورت گرفت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در هر بازدید از خانواده ایتام مشکلات خانواده پایش و در همان لحظه برای رفع موانع و مشکلات آنان تصمیم‌گیری شد، اضافه کرد: در این بازدیدها حمایت قاطع از دانش آموزان کنکوری و نخبگان تحصیلی و علمی با هدف رسیدن به مدارج عالی تحصیلی اعلام شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این بازدیدها مقرر گردید تمام دانش آموزانی که دارای مشکلات تحصیلی و غیره هستند، با هماهنگی و برنامه ریزی مشاور فرهنگی و مذهبی اقدامات لازم صورت گیرد.

سیده فاطمه تقوی با تاکید بر لزوم تقویت بنیان‌های فرهنگی در خانواده‌های نیازمند افزود: برپایی دوره‌های آموزشی با هدف ارتقا سطح توانمندی مددکاران و مشاوران با رویکرد تقویت گفتمان دینی و فرهنگی و حضور کارشناسان فرهنگی در این بازدیدها پیگیری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر در حمایت فلسطین

دریافت 291 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6079916

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر در حمایت فلسطین
  • مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • واگذاری زمین به ۴۰۰ خانوار اردبیلی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل
  • تجمع مردم استان سمنان در حمایت از سپاه پاسداران