Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی منابع‌طبیعی استان سمنان، سرهنگ علیرضا ابوطالبی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: مناطق شمالی استان سمنان به دلیل دارا بودن زمین‌های با ارزش بیشتر گرفتار تصرف‌های غیرقانونی است و رفع تصرف اراضی ملی در استان در قالب تشکیل ۱۴۶ پرونده در دستگاه قضا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مبارزه با تصرفات اراضی ملی و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی از چنگال سودجویان در اولویت کاری یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان قرار دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از مردم خواست هرگونه تعدی و تجاوز به اراضی ملی و ورود غیرمجاز دام به مناطق تحت قرق و حفاظت را با شماره‌های تلفن امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان منابع طبیعی تولید آبخیزداری کاداستر استان سمنان منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد

علی مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شخصی که متهم به قطع مکرر درختان در منطقه قرن آباد گرگان بود بازداشت شد.

وی افزود: این فرد بازداشت شده تحت تعقیب مأمورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان بود، که همزمان در حال بارگیری درختان قطع شده دستگیر شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان گفت: تحقیقات و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این فرد با کمک افراد دیگری چندین نوبت به صورت مخفیانه و غیرقانونی اقدام به قطع و قاچاق چوب با خودروی سواری می‌کردند که با دستور مقام قضائی و با هماهنگی یگان حفاظت منابع طبیعی بازداشت شد.

وی یادآور شد: این فرد جهت بازسازی صحنه در جنگل قرن اباد گرگان با حضور نیروی انتظامی و نیروهای منابع طبیعی گرگان حضور پیدا کردند.

کد خبر 6082038

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام