Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه الوطن قطر امروز در گزارشی به بررسی عملکرد لژیونرهای لیگ ستارگان پرداخته و بازیکنانی که احتمالاً از تیم‌هایشان کنار گذاشته می‌شوند را معرفی کرده است.

فوتبال ایران در قطر چند لژیونر دارد از جمله شجاع خلیل زاده مدافع تیم الریان. خلیل زاده که فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت، این فصل عملکرد قابل قبولی در تیم قطری داشته و بنابر اعلام الوطن، این مدافع ایرانی در کنار یاسین براهیمی دو بازیکن خارجی الریان هستند که فصل بعد هم در این تیم باقی می‌مانند در حالی که یوهان بولی و فرانک کوم مجبور به ترک الریان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه با انتقاد از عملکرد بازیکنان خارجی ام صلال تاکید کرد ممکن است از این تیم فقط ایمن عبدالنور در ام صلال باقی بماند و سایر خارجی‌ها از جمله روزبه چشمی مدافع ایرانی تیم را ترک می‌کنند. روزبه چشمی مدافع ایرانی ام صلال است که فصل گذشته در تیم استقلال حضور داشت ولی عملکرد او هم نتوانسته مدیران باشگاه قطری را راضی کند.

طبق اعلام الوطن، رامین رضاییان و مهند علی بازیکنان ایرانی و عراقی تیم السیلیه که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کنند ممکن است به تیم خود بازگردند. رضاییان در اصل بازیکن تیم الدحیل است و مشخص نیست برای فصل بعد چه تصمیمی برای او گرفته می‌شود.

مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم العربی از جمله نفراتی است که مدیران باشگاه از او راضی بوده و خواهان ادامه حضورش هستند. الوطن اعلام کرد یوسف المساکنی، آرون گونارسون و مهرداد محمدی خارجی‌هایی هستند که همچنان در تیم العربی حضور خواهند داشت.

این روزنامه نامی از علی کریمی هافبک ایرانی تیم الدحیل (در اصل بازیکن تیم القطر) و امید ابراهیمی نیاورده است.

گفته می‌شود ابراهیمی فصل بعد به تیم الوکره می‌رود و علی کریمی هم مذاکراتی با باشگاه الغرافه داشته است.

از سوی دیگر رسانه‌های قطری در روزهای گذشته خبر داده‌اند محمدحسین کنعانی زادگان مدافع فعلی پرسپولیس قراردادی دو ساله با تیم الاهلی بسته و بعد از پایان این فصل از مسابقات لیگ ایران، راهی الاهلی خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روزبه چشمی الریان قطر تیم ام صلال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس روزبه چشمی شجاع خلیل زاده فوتبال لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور

رضا رشیدپور دز گفت‌وگو با مجله کُد(ساترا) درباره برنامه تازه‌اش «ساعت صفر» که در آینده نزیک در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود؛ عنوان نمود:ساده‌ترین نوع برنامه‌سازی گفت‌وگو و سخت‌ترین نوع آن هم گفت‌وگو است. به همین دلیل آن قدر با چهره‌های داخل ایران گفت‌وگو شده است که احساس می‌کنم بیننده از تماشای سلبریتی‌ها در برنامه‌های گفت‌وگو محور خیلی خسته شده است و سعی می‌کند دیگر این برنامه‌ها را تماشا نکند. انتخاب مهمان از بین ایرانی‌ها بسیار سخت است، اما قول می‌دهم آنهایی که از بین چهره‌های ایرانی جلو دوربین می‌آیند خیلی متفاوت باشند و ویژگی‌ خاصی داشته باشند که جذابیت برای گفت‌وگو را حتما ایجاد کنند، اما مسلما سراغ سلبریتی‌های سینما و ... خیلی کمتر خواهیم رفت.

  ماجرای من به دقتی که شما می‌گویید نیست که من شبکه نمایش خانگی را انتخاب کرده باشم؛ بیشتر فکر می‌کنم شبکه نمایش خانگی من را انتخاب کرده است تا من آن را. حتما ترجیح می‌دهم برنامه‌ها در بیگ‌مدیاهایی که وسعت و گستردگی پخش دارند، نمایش داده شوند. طبیعتا برنامه‌های این‌چنینی باید در تلویزیون ساخته شوند. وظیفه تلویزیون است که در مورد فرهنگ، گردشگری و جاذبه‌های ایران برنامه بسازد نه بخش خصوصی و شبکه نمایش خانگی. بارها این را گفته‌ام. زمانی که در تلویزیون هم برنامه داشتم توصیه می‌کردم برنامه‌ها را به این سمت ببریم. مسابقه بسازیم که چه؟ شاید حداقل ایده‌آل‌هایی که از کار فرهنگی در ذهن من وجود دارد در یک مسابقه محقق نمی‌شد. بحث «حالا خورشید» چیزی دیگری بود، اما واقعا دوست نداشتم که در یک برنامه سرگرم‌کننده حضور داشته باشم. به شدت به کاری که الان در حال تولید آن هستم علاقه‌مندم و برای انتشار آن هم راه دیگری جز شبکه نمایش خانگی ندارم.»

رشیدپور درباره‌ی فعالیت شبکه نمایش خانگی در ایران را در مقایسه با سایر کشورها نیز اینچنین گفته‌ است: «ناباورانه باید بگویم ما در حوزه تولید وی‌اودی بسیار با کیفیت‌تر، استانداردتر و قابل قبول‌تر از همه کشورهای منطقه هستیم. به همین منظور چندی پیش در جلسه‌ای پیشنهاد دادم محصولات‌تان در حوزه وی‌اودی را در سطح منطقه بفروشید یا در کشورهای دیگر نمایشگاه‌های مدیا برگزار و محصولات پلتفرم‌های ایرانی را ارائه کنید. در کشورهای حوزه عرب‌زبان به شدت نیاز به تولید محتوا وجود دارد و تولید محتوای خودشان اصلا استاندارد نیست.

دیگر خبرها

  • حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی | مدافع پرسپولیس خارجی فحش داد!
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • یک عکس متفاوت و عجیب از «درویش‌های ایرانی» در زمان قاجار
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی