Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:35:05 GMT

احتمال جدایی علی کریمی و رضاییان از الدحیل

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۹۹۰

احتمال جدایی علی کریمی و رضاییان از الدحیل

روزنامه قطری پیش بینی کرد که علی کریمی و رامین رضاییان از الدحیل جدا شوند اما شجاع باتوجه به عملکرد خوب در الریان در این تیم باقی خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از الرای، در فصلی که گذشت ایران بیشترین تعداد بازیکنان را در لیگ ستارگان قطر داشت.

 

روزنامه الرای با تیتر " خانه تکانی بازیکنان خارجی در تابستان" از احتمال تغییرات زیاد بازیکنان خارجی در تابستان پیش رو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روزنامه درباره الریان نوشت: شجاع خلیل زاده و یاسین براهیمی فصل بسیار خوبی را تجربه کردند و هواداران از عملکرد این دو بازیکن راضی هستند و به همین خاطر در تیم باقی خواهند ماند.

 

الرای درباره الدحیل که دو بازیکن ایرانی به نام های علی کریمی و رامین رضاییان را دارد، نوشت: الدحیل فصل ناامید کننده ای را تجربه کرد و نتوانست عنوان قهرمانی را در هیچ جامی به دست آورد و به همین خاطر باید منتظر تغییرات اساسی در این تیم در تابستان بود.

 

البته رامین رضاییان در نیم فصل دوم راهی السیلیه شد اما طبق اعلام الرای بازیکن الدحیل است و باید به این تیم برگردد تا درباره او تصمیم نهایی گرفته شود.

قطر الدحیل رامین رضاییان شجاع خلیل زاده الریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الدحیل رامین رضاییان شجاع خلیل زاده الریان رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم

رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشکلی ندارد.

طرفداری | رامین رضاییان مافع آماده این روزهای سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس محروم نیست.

رامین رضاییان مدافع سپاهان که در پیروزی 2-1 ملوان در ترکیب تیم مورایس حضور داشت، در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل 4 کارته شدن از دست داده است.

اما رامین رضاییان با انتشار یک استوری اعلام کرد که این خبر کذب است و 3 کارته است و برای رویارویی با تیم سابقش مشکلی ندارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس