Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: خط انتقال آب طرح آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی بوشهر برای انتقال آب از محل این آب‌شیرین کن به طول ۵.۵ کیلومتر و با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال و قطر لوله ۶۳۰ میلیمتر از محل مرکز آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر تا تأسیسات آبرسانی شهید ماهینی است که مدت زمان اجرای آن ۵ ماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، به طرح آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر به ظرفیت ۱۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز اشاره کرد و افزود: این طرح با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری ۲۴۳۰ میلیارد ریال در ساحل بوشهر در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر پیشرفت این طرح را بیش از ۴۰ درصد دانست و ادامه داد: فاز نخست این طرح به ظرفیت ۷ هزار مترمکعب امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید

طرح‌ آب‌شیرین‌کن در روستا‌های شیف، هلیله و بندرگاه به بهره‌برداری می‌رسد ظرفیت تولید آب از آب‌شیرین‌کن بوشهر افزایش یافته است

حمزه پور با تأکید بر مدیریت مصرف آب  بیان کرد: تنها راه گذر از فصل تابستان، همکاری همه جانبه مشترکان آب در مدیریت مصرف است.

او با قدردانی از همکاری مردم در صرفه‌جویی آب گفت: برای جبران کمبود آب آشامیدنی، طرح‌های مختلف آبرسانی در نقاط شهری و روستایی در حال اجرا است که فاز نخست این طرح‌ها امسال وارد مدار تولید می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال آب خط انتقال آب آب شیرین کن کمبود آب آب شیرین کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار صداوسیما درباره روند ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای دوم و سوم بوشهر گفت: از سال ۹۵ که قرارداد ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر آغاز شد به‌دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود، اما از سال ۱۴۰۰ تا امروز اگر با پیش از آن مقایسه کنیم، ظرفیت فعال در این دو سایت، دوازده برابر شده است.

محمد اسلامی افزود: تا سه سال پیش ۲۵۰ نفر در چند بخش محدود فعالیت می‌کردند، اما امروز همه بخش‌ها فعال و بیش از ۳ هزار نفر در حال کار هستند که این تعداد تا پیش از پایان سال از ۵ هزار نفر عبور خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: از روز اول در دولت سیزدهم اراده ما این بوده که اجازه ندهیم تأخیر‌ها بیش از این به این طرح تحمیل شود و اکنون برابر زمان‌بندی، داریم طرح را به‌پیش می‌بریم.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک