Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:05:34 GMT

قاسمپور: حاشیه‌های دربی در شان فوتبال ایران نبود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۱۸۴

قاسمپور: حاشیه‌های دربی در شان فوتبال ایران نبود

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دربی 95 اظهار داشت: این دربی نسبت به بازی‌های قبل بهتر بود به خصوص اینکه یک تیم برنده شد. تساوی در بازی‌های گذشته باعث شایعه‌ پراکنی شده بود و اینکه نمی‌گذارند یک تیم برنده مسابقه شود. در کل مسابقه بدی نبود. هرچند حواشی آخر این بازی اصلا زیبنده و در شان فوتبال ایران نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم بزرگ و پرتماشاگر ایران نباید چنین اتفاقاتی را در میدان مسابقه رقم بزنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال برد بودند فوتبالی تهاجمی‌‌تری را در دستور کارشان قرار دادند. پرسپولیس می‌خواست با برد به دنبال قهرمانی باشد و استقلال هم نمی‌خواست از جمع تیم‌های بالانشین جدول جدا شود. 

قاسمپور در مورد اینکه چرا حواشی و درگیری‌های آخر مسابقه رخ داد، گفت:  رسانه‌ها یکی از عوامل بروز چنین حواشی می‌توانند باشند. آنها بیش از اندازه به این مسابقه آب و تاب می‌دهند. حساسیت بازی دو چندان می‌شود و این حساسیت‌ناخودآگاه از بیرون زمین به داخل زمین منتقل می‌شود. هرچند اکنون بخاطر شرایط کرونایی تماشاگر نداریم اما هواداران در فضای مجازی حضور پررنگی دارند. گاهی این حساسیت‌ها بیش از ظرفیت بازیکنان می‌شود و در زمین واکنش‌هایی نشان می‌دهند و چنین حواشی و درگیری‌هایی ایجاد می‌شود.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه می‌توان پرسپولیس را شانس اول قهرمانی لیگ برتر دانست گفت: هنوز 7 هفته تا پایان رقابت‌ها باقی است و بیش از 20 امتیاز رد و بدل خواهد شد. در نتیجه یک تیم ممکن است با دو سه باخت در جدول لیگ سقوط کند. با این حال با توجه به اینکه پرسپولیس کمترین تغییرات را داشته و بازیکنان و مربیانش مدت‌هست کنار هم کار می‌کنند و هماهنگ هستند شانس زیادی دارد. از سویی دیگر فاصله نفرات ذخیره و اصلی در پرسپولیس زیاد نیست و همین فاکتورها باعث موفقیت این تیم شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال استقلال دربی قاسمپور حواشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی فوتبال جهان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از سرمربیگری زیدان در من یونایتد تا دلیل غیبت موراتا مهاجم اتلتیکومادرید در لالیگا را در بسته حواشی فوتبال جهان مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • حواشی فوتبال جهان
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم