Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نظری با اشاره به استمرار کمک‌های مومنانه قرارگاه جهادی حضرت مهدی موعود(عج) کانون موعود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار بسته معیشتی میان محرومان توزیع شده است.

حجت الاسلام «حمید نظری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به ارایه خدمات قرارگاه جهادی حضرت مهدی موعود(عج) کانون فرهنگی هنری موعود مسجد حضرت قائم(عج) شهریار اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بویژه در ماه مبارک رمضان توسط این قرارگاه جهادی 25 هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان طبخ و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد قائم(عج) شهریار بیان کرد: همچنین دو هزار بسته غذایی، سه هزار افطاری ساده نیز میان اقشارکم برخوردار توزیع شد. کمک های مومنانه این گروه جهادی به محرومان ادامه دارد و خیرینی که علاقه مند به مشارکت در کمک به نیازمندان هستند می توانند به شماره کارت6037 6916 3425 2654  کمک های خود را وازیر کنند.

 

حجت الاسلام نظری پرداخت هزینه رهن و اجاره مسکن تعدادی از نیازمندان، تهیه داروی بیماران، ارایه مشاوره های حقوقی به صورت تخصصی را بخشی از خدمات انجام شده توسط گروه جهادی این کانون نام برد و گفت: گروه جهادی این کانون فرهنگی هنری برای ۴۰۰ دانش آموز محروم لوازم التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان تهیه و برای 35 دانش آموز نیز تبلت برای آموزش مجازی تحصیلی تامین کردند.

 

وی تاکید کرد: همچنین، این کانون به نیازمندان خاص در محورهای بهداشتی، اشتغال، درمانی خدمات ارایه می شود که این افراد نیازمند خاص 300 خانواده هستند. ضمن اینکه این قرارگاه جهادی به یک هزار خانواده نیازمند هم به صورت عام خدمات ارایه می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد قائم(عج) شهریار خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری موعود(عج) از زمان تاسیس تاکنون در محورهای اعتیاد، ازدواج، عمرانی، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، دانش آموزی، حقوقی، جهاد علمی و مشاوره به مردم محروم و حاشیه نشین شهریار خدمات گسترده ای ارایه داده است و یکی از رویکردهای فعالیتی این کانون فعالیت های عمرانی برای خانواده های محروم و تعمیر منازل آنها است، که در این راستا ساخت و تعمیر مسکن خانواده نیازمند انجام شد.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون موعود بچه های مسجد سبک زندگی اسلامی کانون فرهنگی هنری موعود قرارگاه جهادی موعود عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان