Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا از موعود بنیادی فرد داور بین‌المللی فوتبال اهل چهارمحال و بختیاری برای قضاوت در مسابقات انتخابی جام جهانی دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ مسابقات انتخابی جام جهانی قطر در هشت کشور آسیایی به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود و موعود بنیادی فرد داور بین‌المللی فوتبال اهل استان چهارمحال و بختیاری قضاوت دو دیدار از این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موعود بنیادی فرد، به همراه علی میرزابیگی و سعید قاسمی در گروه E این بازی‌ها‌ داور مسابقات بین تیم‌های تیم‌های عمان، هند، افغانستان و قطر خواهد بود.

این مسابقات از تاریخ ۱۳ الی ۲۵ خرداد به‌طور هم‌زمان در ۸ گروه برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه C حضور دارد.

همچنین یدالله جهانبازی دیگر داور اهل چهارمحال و بختیاری نیز امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه، ناظر داوری دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز از سری مسابقات هفته ۲۳ام لیگ برتر فوتبال کشور است.

 این دیدار از ساعت ۱۹:۲۵ در ورزشگاه محمدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: موعود بنیادی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود