Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@02:22:17 GMT

پنالتی پرسپولیس در دربی ۹۵ گرفته نشد؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۸۷۲

پنالتی پرسپولیس در دربی ۹۵ گرفته نشد؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در دربی ۹۵ پایتخت به برتری یک بر صفر رسید. برخورد مشکوک وحید امیری در دقیقه دو این بازی با مهدی قائدی درون محوطه جریمه پرسپولیس سروصدای زیادی به پا کرد و به گفته اکثر کارشناسان این صحنه باید توسط محمدرضا اکبریان داور این دیدار پنالتی اعلام می شد که گرفته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون پرسپولیسی ها مدعی هستند که در نیمه اول برخورد بین محمد نادری و سید جلال حسینی درون محطوه جریمه استقلال مشکوک به پنالتی بوده که داور نگرفته است.

حسین عسگری، در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره این برخورد اظهار داشت: مشخص نیست آیا زمانی که محمد نادری پیراهن سید جلال حسینی را می‌کشد توپ در جریان بازی است؟ در آن لحظه یک کشیدن پیراهن آنی اتفاق می‌افتد که اگر به سایر بازیکنان درون محوطه جریمه نگاه کنید، به نظر می‌رسد در آن زمان توپ ارسال نشده و در جریان نیست.

وی ادامه داد: وقتی توپ در جریان بازی نیست داور نمی‌تواند به سود تیمی خطا بگیرد. در این حالت اگر بازیکن حرکتی انجام بدهد خودش جریمه می‌شود اما تیمش جریمه نمی‌شود. در این صحنه هم با توجه به تصویر منتشر شده از دوربین پشت، به نظر می‌رسد دست سید جلال حسینی در سینه نادری است همانگونه که مدافع استقلال کاپیتان پرسپولیس را شارژ می‌کند. دو بازیکن دیگر هم سمت راست این بازیکنان هستند که همدیگر را هُل می‌دهند.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصریح کرد: این درگیری‌ها در زمان ارسال کرنر یا ضربات ایستگاهی نزدیک محوطه جریمه طبیعی است اما داور به هیچ عنوان نباید اجازه بدهد با این درگیری ها ضربه زده بشود. در این حالت باید تذکر بدهد. اگر مجدد این حرکت را بازیکنان انجام دادند، باید کارت زرد بگیرند. به نظر من حرکت نادری روی حسینی پنالتی نبود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 

حسین عسگری درباره قضاوت علی‌اصغر مومنی در دیدار صنعت نفت - پرسپولیس اظهار داشت: بازی صحنه خاصی نداشت. ضمن اینکه بازی هم از سرعت بالایی برخوردار نبود و به همین خاطر کار داور راحت بود. در مجموع قضاوت داور خوب بود و تصمیم اشتباهی هم گرفته نشد.

وی افزود: من به داور توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های ۶۰، ۷۰ متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد. هر چند در این بازی هم داور بعضی صحنه‌ها را در فاصله ۲۵ متری تصمیم می‌گرفت. گاهی صحنه‌ها پیچیده است و باید داور بهترین زاویه و فاصله مناسب داشته باشد، قطعاً این داور با اضافه وزن در آن زمان به مشکل می‌خورد.

کارشناس داوری کشورمان درباره صحنه پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود، ولی دستش کاملاً غیرطبیعی بود.

عسگری درباره گل اول پرسپولیس و اعتراض نفتی‌ها به خطای اسماعیلی‌فر روی بازیکن نفت، گفت: گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

وی گفت: در دقیقه ۱۲ هم پرسپولیس یک گل زد که کمک داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم
  • قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران