Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مریم بیدخام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در کارگروه ساماندهی امور جوانان استان گفت: سامانه ساماندهی توزیع جهیزیه برای نیازمندان متشکل از دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و تشکل‌های خیریه استان با محوریت اداره کل ورزش و جوانان راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی این سامانه خیران استان از این طریق به نوعروسان نیازمند کمک می‌کنند.

بیدخام با تاکید بر تهیه و تأمین جهیزیه هدفمند به زوجین نیازمند و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، تصریح کرد: مساعدت و همراهی به زوجین در شرف ازدواج با حفظ حرمت خانواده‌ها و ترویج فرهنگ ازدواج آسان از اهداف تشکیل این کمیته است.

این مسئول با اشاره به افزایش تسهیلات ازدواج به جوانان گفت: اعتبارات و تسهیلات بانک‌ها برای اشتغال و ازدواج جوانان از سوی دولت ایجاد شده است که انتظار می‌رود بخشی از موانع و مشکلات پیش روی ازدواج جوانان برداشته شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اینکه آمار‌ها نشان می‌دهد که سال گذشته با وجود شرایط کرونایی، تعداد ازدواج‌های صورت گرفته نسبت به سال قبل افزایش محسوسی داشته است، اظهار داشت: در کنار مشکلاتی که کرونا برای جامعه ما به همراه داشته است آثار مثبتی نیز به همراه داشت و آن ترویج فرهنگ ازدواج آسان بود.

بیدخام اضافه کرد: ما باید با تکیه بر آموزه‌های دینی در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان و سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع جهیزیه ورزش و جوانان نوعروسان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان