Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@20:18:06 GMT

چین ۱۰میلیارد دلار اوراق قرضه فروخت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۱۲۳۰

چین ۱۰میلیارد دلار اوراق قرضه فروخت

به گزارش راشاتودی، داده‌های اداره کل سپرده گذاری و ترخیص مالی چین نشان می‌دهد در ماه آوریل سرمایه‌گذاران جهان ۱۰ میلیارد دلار دیگر از اوراق قرضه این چینی را خریداری کرده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، طبق این داده‌ها میزان کل اوراق قرضه چینی ذخیره شده توسط مؤسسات مالی بین‌المللی به ۳.۲۲ تریلیون یوآن (۵۰۰ میلیارد دلار) رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم ۹۰ میلیارد دلار نسبت به آگوست ۲۰۲۰ افزایش یافته است.

کارشناسان معتقدند در شرایطی که پاندمی کرونا اوضاع جهان را به هم ریخته است، توجه سرمایه‌گذاران به ثابت بودن دارایی‌های یوآنی معطوف شده است.

چین دومین بازار بزرگ اوراق قرضه جهان را در اختیار دارد و دولت این کشور اخیراً تلاش‌های خود برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی را افزایش داده است.

پربیننده ترین ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۲/۲۴ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۲/۲۵ کرونا کدام صنعت را به خاک سیاه نشاند؟ حد نصاب معاملات۱۴۰۰ مشخص شد / نصاب معاملات کوچک ۶۵میلیون تومان پیش بینی کسری بودجه ۳۵۰هزار میلیارد تومانی در۱۴۰۰ / سودآوری بازار سرمایه در آینده بهتر می شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد چین انتخابات ۱۴۰۰ میلیارد دلار اوراق قرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان

جمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اعلام خبر افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات مرکبات استان، گفت: از آغاز فصل برداشت مرکبات در استان حجم صادرات این محصول از طریق گمرکات نوشهر، امیرآباد، آمل وساری بیش از ۷۸ هزارو ۲۸۵ تن بوده که رشد وزنی چشمگیری نسبت به مدت مشابه داشته است

او ارزش مرکبات صادر شده از گمرکات استان را بالغ بر ۲۸ میلیون و ۴۵۹ هزار دلار بیان کرد و افزود: که در مقایسه با مدت مشاابه سال ۱۴۰۱ این رقم رشد بیش از ۱۰۰ درصدی رانشان می‌دهد.

جمشیدی ۱۶ کشور جهان را مقصد مرکبات مازندران اعلام کرد و گفت:روسیه، آذربایجان، ازبکستان، گرجستان، قزاقستان از عمده‌ترین کشور‌های مقصد صادر شده از گمرکات مازندران نام برد.

او با اشاره به کسب رتبه نخست گمرکات مازندران در صادرات مرکبات، افزود: ۵۰ گمرک کشور در صادرات مرکبات فعال هستند.

جمشیدی گفت: میزان صادرات مرکبات طی سال ۱۴۰۱ به میزان ۵ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۷۹۴ هزار دلار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • سرمایه‌گذاری بلندمدت و ویژگی‌های آن در بازار کریپتو
  • تلاش برای القای هیجان مثبت به بورس
  • بلعیدن جهان به سبک چینی