Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت والیبال ایران گفت: ما باید از همان ابتدا شرط می‌کردیم که ۲ مربی ایرانی باید به المپیک بروند.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص کنار گذاشتن پیمان اکبری از کادر فنی تیم ملی والیبال اظهار داشت: ابتدا  باید به تندروان تبریک بگویم. او مربی جوان و باانگیزه‌ای است و امیدوارم در کادر فنی تیم ملی هم عملکرد خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص کنار گذاشتن پیمان اکبری هم اگر آلکنو این تصمیم را گرفته باید از همان پیش از آغاز اردو‌ها اعلام می‌شد.

وی افزود: اگر من رئیس فدراسیون بودم شرایط را برای حضور هفت هشت مربی در اردوی تیم ملی فراهم می‌کردم. مهم نوع چینش این مربیان است. در صورتی که آلکنو تصمیم به کنار گذاشتن اکبری گرفته باید این تصمیم را از همان قبل از آغاز اردو‌ها اعلام می‌کردند. شاید اگر در آن زمان گفته می‌شد که هر مربی که بتواند خودش را نشان دهد راهی المپیک می‌شود اکبری در اردو حاضر نمی‌شد. به هر حال این مربی سال‌ها در سطح اول والیبال ایران بوده و باید قبل از اردو تکلیف او را مشخص می‌کردند.

پیشکسوت والیبال ایران درباره اینکه گفته می‌شود انتخاب دستیاران ایرانی آلکنو با نظر خوش‌خبر بوده، گفت: سرپرست تیم ملی یکسری وظابف مشخصی دارد و پل ارتباطی بین تیم ملی و فدراسیون محسوب می‌شود. اینکه چقدر او در انتخاب دستیاران آلکنو نقضش داشته را نمی‌دانم؛ اما همانطور که گفتم باید قبل از آغاز اردو تکلیف مشخص می‌شد.

محمودی در پایان در مورد اینکه مترجم جای یکی از مربیان ایرانی را در کادر فنی تیم ملی گرفت، گفت: ما باید از همان ابتدا شرط می‌کردیم که ۲ مربی ایرانی باید به المپیک بروند. همه بازیکنان می‌توانند با مربیان خارجی ارتباط برقرار کنند و نیازی به مترجم نبود.

بیشتر بخوانید: نگاه «خاص» آلکنو به مربیان ایرانی؛ مشاوره‌ها باعث حذف پیمان اکبری شد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: بهنام محمودی آلکنو تیم ملی والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهنام محمودی آلکنو تیم ملی والیبال آغاز اردو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام لیست جدید تیم ملی کشتی آزاد جهت تشکیل اردو از ۵ اردیبهشت ماه بعد از چند ماه دوری بار دیگر نام حسن یزدانی هم در وزن ۸۶ کیلوگرم رویت شد. با این حال اتفاق عجیب جایی بود که نام کامران قاسمپور همچنان در ۹۷ کیلو اعلام شده بود، اتفاقی که باعث به اشتباه افتادن برخی شد.

گفته می‌شود کادرفنی تیم ملی به جمع‌بندی لازم برای برگزاری انتخابی غیرمستقیم در وزن ۸۶ کیلوگرم بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور رسیده است.

 

اینطور که پیداست در خردادماه قرار است حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت مجارستان اعزام شوند و در آنجا که مدعیان دیگری همچون آرتور نایفونوف روسیه‌ای هم حاضر است، برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک پاریس تلاش کنند.

حسن یزدانی حدود ۶ ماه قبل کتف خود را به تیغ جراحان سپرده و هنوز به‌صورت جدی تمرینات خود را روی تشک آغاز نکرده و در ماه‌های اخیر بیشتر درگیر فیزیوتراپی و تمرینات بدنسازی بوده است. او که یک طلا و یک نقره المپیک را در کارنامه دارد، حالا با حذف دیوید تیلور انگیزه بیشتری هم برای رسیدن به دومین طلای المپیکی خود پیدا کرده است.

از سوی دیگر کادرفنی اعتقاد دارد که حسن یزدانی باید قبل از اعزام به المپیک ۲۰۲۴ پاریس حتما یک محک جدی بخورد تا وضعیت آمادگی و مصدومیت او مشخص شود. با اینکه در چرخه انتخابی حضور قاسمپور در ۸۶ کیلوگرم پیش‌بینی نشده بود، اما با توجه به سابقه کسب دو مدال طلای جهان در ۹۲ کیلوگرم، کادرفنی تیم ملی به این جمع‌بندی رسیده که در صورت نرسیدن حسن یزدانی به آمادگی لازم، کامران می‌تواند بهترین گزینه برای جانشینی او و رسیدن به طلای المپیک باشد. 

از ۵ اردیبهشت ماه با حضور حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردوی تیم ملی احتمالا شاهد اتفاقات جالبی خواهیم بود. احتمالا سیاست کادرفنی برای اعلام نام قاسمپور در ۹۷ کیلو به‌خاطر کم کردن تنش‌های احتمالی درون اردوی پیش رو تا زمان برگزاری انتخابی یا اعزام خارجی هر دو نفر بوده است. بعید است که حسن یزدانی و کامران در اردو با یکدیگر سرشاخ شوند و حتی با هم مرور فن کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!