Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:34:02 GMT

شیوع کرونا در دزفول نسبت به قبل کمتر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۱۴۲۱

شیوع کرونا در دزفول نسبت به قبل کمتر شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: شیوع کرونا در دزفول نسبت به قبل کمتر شده و میزان بستری بیماران کرونایی در بیمارستان بزرگ این شهرستان در حال حاضر به وضعیت تثبیت رسیده است و به طور میانگین بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ بیمار کرونایی در ۱۴ بخش بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با کاهش تعداد بستری‌ها، در حال تجمیع بخش‌های بیمارستان هستیم و به زودی یکی از بخش‌های ویژه کرونا به بستری بیماران عادی اختصاص خواهد یافت، تصریح کرد: پیش از این افزون بر ۵۰ درصد تست‌های کرونا در دزفول مثبت می‌شد که اکنون این میزان بین ۴۰ تا ۵۰ درصد است.

قمیشی از شهروندان خواست همچون گذشته اصول بهداشتی را رعایت کنند و با بی‌توجهی به اصول بهداشتی باعث شیوع کرونا و درگیر شدن با بیمارستان نشوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان

مادر ترانه علیدوستی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری ای با منشا نامشخص» مبتلا شده اما اکنون «خوب» است. 

نادره حکیم الهی - مجسمه‌ساز - مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

صفحه اینستاگرام بانی‌فیلم در این ارتباط نوشت: سه روز پیش ترانه علیدوستی بازیگر شناخته شده سینما با نشانه‌های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.
روز گذشته مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری‌اش خبر داد.

براساس شنیده‌ها، در حال حاضر تیم پزشکی با انجام آزمایش‌های مختلف، در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای او‌ هستند.
در حال حاضر غیر مادر ترانه علیدوستی هیچ کدام از نزدیکان دیگر این بازیگر در ارتباط با بستری شدن او اطلاع رسانی نکرده‌اند.


کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۶ زن بانفوذ و قدرتمند سینمای ایران که تکرار نمی‌شود ترانه علیدوستی بعد از مرگ برادرش در چهارشنبه سوری نوشت: به خاطر ما خواهرها ... شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)

دیگر خبرها

  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی