Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متأسفانه با پیجویی و بررسی جدی بسیاری از پرونده‌های سرقت اموال تخصصی که از شهرداری به سرقت می‌رود، به پیمانکارهایی رسیدیم که خود شهرداری با آنها قرارداد بسته است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا لطفی درباره اظهارات معاون فنی و مهندسی سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره سرقت پیاپی گاردریلها، دیوارهای صوتی، تابلوهای راهنمای معابر و سایر علائم شهری در تهران و اقدامات پلیس آگاهی برای مقابله با اینگونه سرقتها و سارقان اموال عمومی اظهار کرد: پلیس آگاهی تهران بزرگ در این رابطه ورود پیدا کرده اما یک کوتاهی جدی از طرف شهرداری تهران در این رابطه شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه آمارهای کشفیات اموال مسروقه حوزه شهری و بازداشت سارقان در این رابطه توسط این پلیس قابل توجه است، افزود: زمانیکه شهرداری تهران بدون محافظ، مراقبتهای مقتضی و پیش‌بینی‌های لازم، اینگونه اقلام را در سطح شهر گسترش می‌دهد حتماً باید ساز و کارهای آن را نیز فراهم کند و در مکانهای لازم دوربین نصب کند.   وی تصریح کرد: متأسفانه با پیجویی و بررسی جدی بسیاری از پرونده‌های سرقت اقلام و اموال تخصصی که از شهرداری به سرقت می‌رود، به پیمانکارهایی رسیدیم که خود شهرداری با آنها قرارداد بسته است لذا از معاونت حقوقی شهرداری تهران می‌خواهیم با قدرت به این موضوع ورود پیدا کند.   این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه پلیس برای حفظ حقوق عامه آمادگی کامل دارد، گفت: در کنار این موضوع باید معاونت حقوقی شهرداری و بخشهای مرتبط با پلیس آگاهی و دستگاه قضائی ارتباط لازم و پیگیری داشته باشند و به دنبال مجازات اینگونه سارقان بروند همچنین باید در نوع قرارداد بستن با پیمانکاران تجدیدنظر کنند زیرا متأسفانه بخشی از این مشکلات توسط پیمانکاران حادث شده است.   انتهای پیام/
 منبع: تسنیم

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری تهران پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان (استان کرمان) در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت:اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می شوند و تحقیقات اولیه آغاز می شود.

محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف جسد دانشجوی دانشگاه مازندران کشف جسد دو فرد مفقود شده در کرمان

دیگر خبرها

  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس