Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نظرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شاهین عامری برای این دیدار حساس بازیکن محروم و مصدوم ندارد و بازیکنان نیز از انگیزه بالایی برای اثبات شایستگی‌‎های فوتبال استان بوشهر و بویژه خطه دلیرپرور تنگستان برخوردار هستند.

وی بیان کرد: شاهین عامری در هفته گذشته با کسب یک پیروزی روحیه بخش برابر پاس همدان دوباره به کورس مدعیان صعود به لیگ دسته یک بازگشته و این شانس صعود باعث شده تا بازیکنان تمرین‌های خود را با جدیت و حساسیت بیشتری دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرزاده ادامه داد: با همه این شرایط اولویت باشگاه شاهین عامری موفقیت در لیگ دسته دو با کسب نتیجه ایده‌‎آل هواداران است و برای بازی با پرسپولیس تنها در اندیشه ارائه یک بازی آبرومندانه و دفاع از جایگاه شایسته فوتبال استان بوشهر در کشور است.

وی عنوان کرد: تیم شاهین با تدبیر و تلاش مسئولان باشگاه هیچگونه مشکل مالی ندارد و میزان قرارداد بازیکنان در موعد مقرر پرداخت شده‌ به نحوی که برای فصل جاری نیز تاکنون ۵۰ درصد مبلغ قراردادها پرداخت شده‌است.

نظرزاده اظهار داشت: این تیم با وجود اینکه در نخستین سال حضور خود در لیگ دسته ۲ موفق به نتایج درخشانی شده اما تاکنون هیچکدام از مسئولان در تمرین‏‌های تیم حاضر نشدند.

وی در ارتباط با ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم‌‏های شاهین عامری و پرسپولیس تهران نیز اظهار داشت: پس از همه کش و قوس‎‌ها در نهایت ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میزبان این بازی است، این در حالی است که چنانچه بازی در اهرم تنگستان برگزار می‎‌شد با توجه به تسلط بیشتر بازیکنان به زمین چمن ورزشگاه شهدا اهرم (به دلیل برگزاری بازی‏‌های خانگی در این زمین) شرایط به سود تیم شاهین عامری رقم می‎‌خورد.

نظرزاده اظهار داشت: انجام بازی در شب و نبود نور مناسب از جمله عواملی بود که منجر شد بازی در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شود هر چند که به شخصه و با توجه به علاقه وافر مردم بندر عامری دوست داشتم بازی در بندر عامری برگزار شود.

وی یادآور شد: با این حال بندر عامری اکنون یک زمین چمن مصنوعی دارد ولی سایر استانداردهای موردنیاز برای برگزاری این دیدار مهم را ندارد که امید است مسئولان نگاه ویژه‏‌تری برای استانداردسازی این ورزشگاه با هدف برگزاری بازی‏‌های رسمی در بندر عامری داشته باشند.

تیم‌‏های پرسپولیس و شاهین عامری سه‎‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر می‌‏‎روند.

تیم شاهین عامری اکنون با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول گروه "ب" لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

عامری یا بندر عامری، روستایی است از توابع بخش دلوار در شهرستان تنگستان استان بوشهر و در فاصله ۷۰ کیلومتری تا مرکز استان قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر باشگاه پرسپولیس تنگستان دلوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر باشگاه پرسپولیس فوتبال بوشهر باشگاه پرسپولیس تنگستان دلوار اخبار کنکور شاهین عامری بندر عامری لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی این مسابقات روشن شود. 

شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 برابر تیم میزبان متوقف شدند و حالا به دنبال استفاده از این فرصت و امتیاز میزبانی هستند که بتوانند بار دیگر در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند و به تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی ادامه دهند.

گواردیول که یکی از گل‌های تیمش را در بازی رفت به ثمر رساند در آستانه این بازی حساس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما قراراست برابر رئال مادرید قرار بگیریم که پادشاه فوتبال اروپا است اما اگر از من بپرسید، باید به شما بگویم که ما هیچ ترس و هراسی از این بازی مقابل آنها نداریم. 

اگر شما از تلاش کردن و انجام دادن کاری بترسید، بهتر است که به تماشا کردنش از تلویزیون ادامه دهید. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا باشیم. اگر می‌خواهید به این هدف برسید، باید رئال مادرید را شکست دهید.»

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • لیگ یک/ شروع توفانی هفته با جهانی!
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!
  • گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!