Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: فراخوان برای تجهیز دو سالن سرپوشیده شهر بازی هزارپیچ به مساحت ۶ هزار متر مربع اعلام شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمد مرتضوی در خصوص موارد مطرح شده در دویست و نودمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: اخیرا خوشبختانه ورود سرمایه گذاران با تنوع خاص در حوزه های مختلف شهری را در گرگان شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فاز اول و اقدامات زیرساختی پروژه شهر بازی گرگان با قرارداد بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به عهده قرارگاه خاتم الانبیا می باشد و برای به سرانجام رساندن کل این پروژه که حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است بایستی در حوزه سرمایه گذاری بسیار فعال عمل شود.

مرتضوی در ادامه در خصوص روند اجرای پروژه شهربازی گرگان گفت: سورتمه طبق قول داده شده به شهروندان تا ۵ ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: فنداسیون سالن و ساخت سوله شهربازی در حال انجام می‌باشد و پیش بینی می‌شود تا دو ماه دیگر سوله در محل شهربازی استقرار پیدا کند.

مرتضوی بیان داشت: فراخوان برای تجهیز دو سالن سرپوشیده شهر بازی به مساحت  ۶ هزار متر مربع نیز اعلام شده است .

وی به احداث هتل ۱۴ طبقه با زیر بنای ۳۵ هزار متر مربع در محدوده شهربازی نیز اشاره کرد و افزود: پیش بینی میشود امسال فراتر از منابعی که در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری گرگان در حوزه سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است جذب ‌شود  و بخش قابل توجهی از درآمد های شهرداری از  این حوزه محقق خواهد شد که بدین ترتیب خلأ جذب منابع مالی را پوشش میدهد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در این جلسه از شورای شهر همچنین لایحه مساعدت 300 میلیون تومانی به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به تصویب رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان شهر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد