Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: برای حمایت از کارفرمایانی که در شرایط کرونا جذب نیرو داشته‌اند، استان خوزستان با قراردادن سه هزار و ۲۰۰ نفر در طرح یاران دستمزد و حدود یک هزار نفر در طرح مشوق بیمه‌ای، توانست رتبه برتر را در سطح کشور برای این دو طرح کسب کند.

ارسلان غمگین در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حمایت از کارفرمایان در شرایط بیماری کرونا، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اجرای سیاست‌های فعال بازار کار است که دو طرح مهم یاران دستمزد و مشوق بیمه‌ای را دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای حمایت از کارفرمایانی که در شرایط کرونا جذب نیرو داشته‌اند، استان خوزستان با قراردادن سه هزار و ۲۰۰ نفر در طرح یاران دستمزد و  حدود یک هزار نفر در طرح مشوق بیمه‌ای، توانست رتبه برتر را در سطح کشور برای این دو طرح کسب کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص کارگران اقماری نیز افزود: کارگران اقماری که اکثرا کارگران دکل‌های حفاری هستند، عمدتا به صورت نوبت‌کاری در محل کار خود حاضر می‌شوند و با توجه به شرایط کار ،طبق مواد ۵۷ و ۵۹ و ۶۲ قانون کار از نوبت‌کاری، اضافه‌کاری و کار در ایام تعطیل در صورت احراز شرایط برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نفر در طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها

ایسنا/خوزستان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان ابهامات در خصوص حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها رفع شد.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب، استاندار خوزستان در پایان نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دستور کار دیگر در خصوص مفاصاحساب قراردادهای پیمانکاری بود که بنا شد هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قراردادهای دیگر مدنظر قرار گیرد.

حدود شش میلیارد دلار صادرات در سال گذشته

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه امروز مطرح شد در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحدها به این صورت است که ۱۰ درصد را کارفرما می‌دهد و مابقی آن را دولت پرداخت می‌کند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شد جهت تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: سال گذشته خوزستان حدود شش میلیارد دلار صادرات داشت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • (ویدئو) تشویقی ۱۸ میلیون تومانی فرزند اول در وزارت نیرو!
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند