Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‎‏ها نشان می‎دهد که طی ماه‎های گذشته هزاران مهاجر از سوی گارد مرزی آمریکا بازداشت شده‎اند.

خبرگزاری میزان - «جو بایدن»، در مسیر مبارزات انتخاباتی وعده‎های گسترده‌ای برای اصلاح قانون مهاجرت آمریکا مطرح کرد و گفت اقدامات فوری انجام می‎دهد تا سیاست‌های مهاجرتی «دونالد ترامپ» را خنثی کند.

این در حالی است که بر اساس تازه ترین گزارش‎ها، بیش از ۱۷۸ هزار نفر در ماه آوریل در حال عبور از مرز آمریکا دستگیر شده‎اند که بیشترین تعداد بازداشت در طول یک ماه ببه شمار می‎رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس داده‌های اداره گمرک و حفاظت از مرز‌های آمریکا، حدود ۱۳ هزار و ۹۶۰ نفر از این افراد کودکانی بودند که در ماه آوریل با سرپرستان قانونی خود در سفر نبودند؛ در ماه مارس نیز تعداد این کودکان زیاد بوده است.

تاکنون بالاترین میزان آمارها، ورود بیش از ۱۱ هزار کودک تنها و بی سرپرست به آمریکا در ماه می‌ سال ۲۰۱۹ را نشان می‎دهد.

بیشتر بخوانید: بازداشت هزاران کودک مهاجر در بازداشتگاه‎های مرزی آمریکا بازداشت هزاران مهاجر در مرزهای آمریکا و مکزیک

هجوم افراد زیر سن قانونی و بدون سرپرست به مرزهای آمریکا، مراکز پردازش مهاجرت را تحت فشار قرار داده است تا جایی که هزاران کودک در مراکز اداره گمرک و حفاظت از مرز‌های آمریکا که در ابتدا برای نگهداری بزرگسالان طراحی شده بود، مستقر شده‎اند.

منتقدان «جو بایدن»، رییس جمهور آمریکا، معتقدند که نگه داشتن کودکان در این بازداشتگاه‌ها، بازگشتی دوباره به سمت سیاست دوران ترامپ است و تنها تغییر ایجاد شده در مقایسه با دوران ترامپ این است که کودکان در زمان ریاست جمهوری بایدن برای مدت زمان کمتری در این بازداشتگاه‌ها نگهداری می‌شوند.

در زمان ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، بسیاری از کودکان مهاجر در مرز توسط ماموران مرزی آمریکا از خانواده هایشان جدا می‌شدند و در برخی مواقع سرپرستان این کودکان از آمریکا اخراج شده و به کشورشان بازگردانده می‌شدند.

بر اساس آمارها، همچنان حدود هزار خانواده مهاجر از فرزندان خود جدا هستند.


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن حقوق بشر بازداشتگاه ها مرزی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند و تنها دولت یهودی در جهان را محو کند.

وی همچنین مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی دارای فناوری و آموزش لازم برای دفاع از اسرائیل است.

جو بایدن همچنین نوشته مجلس نمایندگان آمریکا باید لوایح مربوط به امنیت اوکراین، اسرائیل و کمک به فلسطینی‌ها را تصویب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز34هزار شهید فراتر رفت
  • سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد
  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • (ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها
  • بکش اما خطا نکن!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند