Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@08:33:01 GMT

ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۱۳۹

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان آغاز شده و شرکت های تعاونی و اتحادیه ها تا 18خرداد ماه فرصت ثبت نام در سامانه را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،هادی ابراهیمی بیان کرد: مدیران تعاونی‌ها برای شرکت در این جشنواره باید تا 18خردادماه امسال نسبت به بهنگام‌سازی اطلاعات تعاونی‌ها در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی‌ها توسط به آدرسtaavoni.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir اقدام کنند.

 

وی اظهارداشت: تعاونی هایی که نسبت به بهنگام سازی در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند، از 18خرداد تا 19تیرماه سالجاری از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگزاری مدارک و مستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار می شوند.

 

وی اضافه کرد: ثبت و بهنگام‌سازی اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال 96 تا 99 و به‌روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق، در هفته تعاون ( 13 تا 20 شهریور ) در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

 

قابل ذکر است که حدود 3 هزار تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی در استان فعال هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی جشنواره تعاونی های برتر شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح

ثبت نام کنکور نوبت دوم که از هفتم فروردین ۱۴۰۳ آغاز می‌شود، از طریق سایت www.sanjesh.org امکان‌پذیر است. زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته این آزمون مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوطلبان در کنکور سراسری ۱۴۰۳( نوبت دوم) برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

پس از ورود به صفحه اصلی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش از دو مسیر زیر می‌توانید به صفحه ثبت‌نام در آزمون سراسری وارد شوید:

راهنمای ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

مسیر اول: در صفحه اصلی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، مطابق شکل فوق روی عنوان سراسری کلیک کنید.

مسیر دوم: در ستون اطلاعیه در صفحه اصلی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، با ورود به سیستم ثبت‌نام، روی آدرس کلیک کنید.

در مرحله اول، ابتدا برای ثبت‌نام در آزمون، پس از ورود به سامانه سیستم جامع آزمون سراسری، نسبت به ثبت‌نام و عضویت در سامانه اقدام کنید. 

متقاضیانی که در آزمون سراسری دی یا تیر سال ۱۴۰۲ و یا نوبت اول سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند، باید برای ثبت‌نام جدید با همان کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور قبلی وارد حساب کاربری خود شوند و در صورتی فراموشی رمز، از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنند.

پس از ورود به مرحله ثبت‌نام و عضویت در سامانه، نسبت به ایجاد حساب کاربری و رمز عبور اقدام کنید.

هر متقاضی در این سامانه دارای صفحه مخصوص به خود است و برای ثبت‌نام در این سامانه باید بر اساس یک شماره تلفن همراه منحصر به فرد، اطلاعات خود را ثبت کند و ترجیح این است که ورود به سامانه با شماره تلفن همراه متعلق به خود متقاضی یا افراد درجه یک ایشان انجام شده و باید از هر شماره تلفن همراه فقط برای یک متقاضی استفاده شود، زیرا رمز عبور و اطلاعات هر مرحله ویرایش برای هر متقاضی به شماره تلفن همراه اعلام شده، ارسال می‌شود و باید تلفن فعال و منحصر به یک متقاضی باشد.

پس از عضویت، نسبت به بارگذاری عکس خود همانند تصویر زیر اقدام و وارد محیط ثبت‌نام در آزمون سراسری می‌شوید.

پس از بارگذاری عکس، اطلاعات هویتی متقاضی که با سیستم ثبت احوال تطبیق داده شده است نمایش داده می‌شود که لازم است استان محل تولد و بخش محل تولد خود را در این مرحله وارد و تأیید اطلاعات را انجام دهید.

 پس از مرحله فوق، نسبت به انتخاب گزینه ثبت نام در آزمون اقدام و وارد مراحل ثبت نام شوید.

پس از مراحل فوق و در مرحله دوم در سامانه ثبت‌نام آزمون سراسری، وارد محیط ثبت نام شده و با رؤیت اطلاعات هویتی خود، با درج کد نظام وظیفه، وارد مرحله بعدی شوید.

در مرحله بعدی در این سامانه، اطلاعات تماس و سکونت متقاضیان ثبت می‌شود که باید نهایت دقت در ثبت آن صورت گیرد. 

در گام بعدی نیز وضعیت سوابق تحصیلی (تکمیلی)، عنوان مدرک دیپلم و تاریخ دریافت آن، معدل کل و کتبی نهایی دیپلم نمایش داده می‌شود که توسط متقاضی تکمیل می‌شود.  پس از مراحل فوق، اطلاعات آزمونی متقاضی شامل گروه آزمایشی و علاقمندی به یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان باید ثبت شود و سپس متقاضیان نسبت به درج سهمیه مورد تقاضای خود اقدام می‌کنند. 

در گام پایانی اطلاعات تکمیلی خواسته شده از قبیل معلولیت، کد محل اشتغال کارکنان رسمی و پیمانی، وضعیت اشتغال به تحصیل و فارغ‌التحصیلی در آموزش عالی و انتخاب استان و بخش برای تعیین حوزه امتحانی باید تکمیل شود.

در نهایت پیش نمایش اطلاعات ثبت شده برای پرداخت هزینه آزمون و ثبت نهایی اطلاعات صورت می‌پذیرد. یادآور می‌شود ثبت‌نام نهایی پس از پرداخت هزینه آزمون و درج سریال اعتباری و ثبت نهایی اطلاعات صورت می‌گیرد و پرداخت نکردن هزینه آزمون و عدم درج سریال خریداری شده، به معنای کامل نشدن مراحل ثبت‌نام است.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

نتایج کنکور سراسری نوبت دوم که هفتم و هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، نیمه دوم مرداد سال جاری اعلام می‌شود.

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم مرداد سال جاری و بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته‌های مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی انتخاب کنند.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

نتیجه نهایی و بارگذاری کارنامه نتایج در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳ اعلام می‌شود.

زمان تصحیح فرم ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

در صورتی که بخواهید هر قسمت از مطالب فرم ثبت‌نام خود را که قابل ویرایش است، تصحیح کنید، از هفتم تا دوازدهم فروردین می‌توانید با ورود به صفحه کاربری خود این کار را انجام دهید.

اگر بعد از ثبت‌نام در گروه آزمایشی اصلی، قصد داشتید در آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی دوم (هنر یا زبان‌های خارجی) هم ثبت‌نام کنید، با ورود به صفحه کاربری خود، پس از خرید کارت اعتباری مجزا برای هر گروه، سریال خریداری شده را حداکثر تا پایان زمان ثبت‌نام در بخش مربوطه ثبت کنید.

کد خبر 739164

دیگر خبرها

  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • سوالات مسابقه شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح
  • فضای ذخیره‌سازی گلکسی واچ ۷ احتمالاً دو برابر می‌شود
  • فراتر از شبیه‌سازی: بهره‌گیری از توانایی پخش کوانتومی مجازی